Caut har, ingaduie-mi odihna R.Tagore



R.Tagore(1861-1941) Bengali India. Premiul Nobel pentru literatura 1901.

Caut har înaintea Ta,
îngăduie-mi o clipă odihnă lângă Tine!
Lucrările ce le fac,
le voi sfârşi mai apoi.

Pustie de vederea feţei Tale,
inima mea nu cunoaşte răgaz şi tihnă
şi truda mea-i numai povară fără margini
într-un pustiu de suferinţă.

Acum vara a venit la fereastra mea,
cu murmurul şi suspinele ei
şi albinele grăbite
aduc dragoste tufişului înflorit.

Iată ceasul de pace şi de cântare,
faţă către faţă cu Tine,
binecuvântarea vieţii mele,
în liniştea acestui blând popas!
Sursa, http://karina-lumeanoastra.blogspot.com/

2 comentarii:

  1. Şi mie îmi place R.Tagore,
    demult nu am mai citit...

    RăspundețiȘtergere
  2. Avem gusturi apropiate, am observat asta mai demult.
    Cu simpatie,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere