AM SIMŢIT MIROS DE TOAMNĂ!

Doamna mult iubită...TOAMNA!





Tabloul este acelaşi, diferenţa este din cauza lumini la care a fost fotografiat.
În realitate...un amestec între cele două poze!



pictură în ulei, pe carton


Am simţit miros de toamnă!
Iubesc toamna şi îmi place să o pictez!
Ea, toamna este o doamnă iubită de multă lume. Nu am să vă plictisesc înşirând acum bogăţiile recoltelor de toamnă, doar o să postez câte un tablou, poate o să vă placă.:)
Tabloul face parte din colecţia mea, picturile îmi aparţin...sunt expuse şi pe blogul meu: www.heramariana-picturilemeleblogspot.com,.

6 comentarii:

  1. wwww.edocumentary.tk
    View the largest collection of free online documentaries HD

    9/11, Art and Artists, Biography, Comedy, Conspiracy, Drugs, Economics, Environment, For Preview Only,
    Health, History, Media, Military and War, Mystery, Nature, Performing Arts, Philosophy, Politics, Psychology,
    Religion, Science, Sexuality, Society, Sports, Technology, edocumentary, blogspot, documentary, collection,
    documentare, documentar, dokumentasie, dokumentacionit, HD, High Definition, 3D, real 3D, stereoscopic,
    red/cyan, anaglyph,documentació, dokumentace,dokiman, online,
    dokumentacija, dokumentation, dokumentatsioon, dokumentasyon, asiakirjat, documentation, dogfennaeth,
    documentación, Dokumentation, dokumentasi, doiciméadú,
    Documentation, documentazione,dokumentacija, dokumentai,dokumentáció,
    dokumentasi, dokumentazzjoni, dokumentasjon, documentatie, dokumentacja, documentação, dokumentation,
    documentación, belgeleme

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, aşa este, uneori o pictura zice multe...despre tot felul de sentimente... şi zice poate mai bine decat exprimatul ın cuvinte...

    O zii placuta,

    RăspundețiȘtergere
  3. Da io nu ıntzeleg ce legatura are labareala asta a lui DOCUMENTARE cu postarea...DOCUMENTARE,vrei sa ne explici şi noua?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici eu nu înţeleg nimic din ce scrie acolo acest DOCUMENTARE::(
    Pote ne explică Feri!

    RăspundețiȘtergere
  5. O să completez ceva, cu privire la colecţie ...poate asta vrea.

    RăspundețiȘtergere
  6. L-am căutat dipă link, vrea să-mi vândă spaţiu publicitar din câte am înţeles...:))
    Dacă avea de gând să-mi cumpere vre-un tablou, mai stătem pe gânduri.:)
    Dacă vrea să-mi vândă...nu şi-o găsit omul!:))

    RăspundețiȘtergere