Nerusinarea nu are limite !!!




Foto Razvan Teodorescu (n.1939)
Aseara am vazut la tv. o emisiune, la care printre altii erau invitati Silviu Prigoana si Razvan Teodorescu. Se vorbea despre biserici ca, s-au facut cu zecile de mii, in timp ce scolile de la 23 de mii au scazut la 4 mii. Intr-o localitate cu 20 de familii scoala s-a darapanat, in timp ce biserica creste si tot creste.
Dar ce este important in afara de poezia obligatorie, spusa de mincatorii de rahat ca toti sint vinovati, in ultimii 20 de ani, nu spun ca nu este adevarat, dar spun asta, pentru a disipa raspunderea actualului guvern care, a dus la pierzanie tara dindu-i un ultim bobirnac si a scapa ei de raspundere, care ar putea veni chiar IERI. Acesti domni il numesc aici primul, pe regele gunoaielor Silviu Prigoana, nu mai contenea cu idioteniile lui, (am vazut ca si unul din fii lui intrat in politica, Honoius la 23 de ani ai lui aceeasi tactica folosita de a te toca la cap cu timpeniile lor pina te inebunesc de tot, fiind dublati si de o infatisare de broscoi riios profund antipatica) cu Casa Poporului, cu inchirierea spatiului, ca nu sint bani, visteria e goala, de parca am luat eu de acolo banii si ca toti sintem de vina in ultimii 20 de ani.
Dar cel mai important lucru este ca, un intelectual din nobilele familii vechi romanesti ca Razvan Teodorescu, pentru care eu in anii 1970 am facut un cult, cu o nesimtire demna de o cauza mai buna, aducea si el reprosuri de parca nici usturoi nu a mincat si nici gura nu-i miroase. Nu el a inscaunat tocmai prin prestigiul de care s-a bucurat, aceasta sleahta de nemernici in conducerea tarii? Nu el a moderat la tv. discutiile pentru presedentia Romaniei in 1990, unde in afara de Ion Iliescu mai era si Ion Ratiui si Radu Cimpeanu, ducind in derizoriu principiile lor si aratind ca Ion Iliesacu este cel mai bun? Atunci a avut un aport hotaritor la instaurarea acestui regin criminal de 20 de ani.
De atunci am vazut ca si-a facut neamul lui ca ris, ca ultimul parvenit.Sa fie pres.Televiziunii Romane sa fie ambasador in SUA, asta il interesa pe acest nemernic care acum cu o nonsalanta de nedescris, nu se arata contrariat ca educatia copiilor prin scoli este intr-o adevarata degringolada, la care a pus si el umarul.
In anii 1970 era idolul meu in mterie de istoric, eram mindra cind urmaream la tv. emisiunile lui despre istoria neamului nostru. Ziceam uite ca e chel ca Kojak(alt idol al meu), dar destept. Avem si noi Kojak al nostru, un adevarat intelectual.
La revolutie cind a aparut m-am bucurat si eram sigura ca el, v-a da un echilibru prin prestanta sa mizeriei, care se instala.Nu a fost asa, am inteles repede ca si el isi injoseste originea, trecind de partea puterii nou instalate si este un fripturist de rind.Mai are nemernicia, sa apara in fata oamenilor de buna credinta care au crezut in el, considerindu-l un intelectual veritabil si nu un pupincurist al puterii nou instaurate la revolutie, aducind prejudicii mari acestui popor, consecinte pe care le simtim si acum mai virtos ca inainte, dar vezi doamne criticate de regele gunoaielor brat la brat, cu un intelectual de rasa, in care noi am crezut ca niste prosti ce am fost.
Rusine sa le fie (vorba lui Basescu care spunea plingind: Sa-ti fie rusine Patriciu). Eu spun serios ca plinge sufletul in mine, cind vad atita neobrazare chiar la virsta senectutii,a lui Razvan Teodorescu. A fost idolul meu, acum il vad ca pe un IMBECIL.(Nu am amintit faptul ca se zice ca este la origine evreu, pentru a nu fi acuzata de rasism).
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
http://odorica.blogspot.com/

4 comentarii:

  1. trebuie stopata construirea acele catedrale in Bucuresti deocamdata ... isi bat joc de romani mafia din BOR

    RăspundețiȘtergere
  2. satanizarea celor de la volan - in ce hal ajung romanii ... iti place cum se omoara unii pe altii prin diversiune ... citeste la SICANA ... http://www.realitatea.net/trei-persoane-au-fost-grav-ranite-dupa-ce-masina-in-care-se-aflau-a-intrat-intr-un-stalp_738041.html

    RăspundețiȘtergere
  3. - BOR finanteaza firmele de masini straine si alte corporatii din strainatate care exploateaza Romania - vedeti ce au cumparat in ultimii ani preotii nostri de LUX !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. - cand aveti nevoie de protectie la incendii ,inundatii si cutremure sa chemati preotii de lux cu masinile lor de lux sa va ajute IMEDIAT !!!

    RăspundețiȘtergere