:: Muzeul Satului - Bucuresti

Titlu: Muzeul Satului - Bucuresti
Autor:: mihaizzz
Poza: Foto-0091.jpg
Articol: Nu credeam ca voi reusi sa postez ceva chiar interesant legat de Bucuresti ...
Dar iata ca a venit momentul si pentru acest lucru, va prezint unul dintre cele mai interesante locatii: MUZEUL NATIONAL AL SATULUI "Dimitrie Gusti".
Dimitrie Gusti este fondatorul muzeului împreună cu Victor Ion Popa, H. H. Stahl si G. Focsa (1936).
Intre 17 - 23 mai a fost aniversarea muzeului si de asemenea a primit omagiu distinsul fondator.
Nu l-am mai vizitat din copilarie, motiv pentru care am stabilit sa mergem in locul cu pricina, pentru ca si fiul meu sa descopere cum traiau stramosii si de ce nu poate si cativa romani din zilele noastre.
De cum am intrat am fost profund impresionat sa descopar ca ministerul culturii chiar se ocupa de acest muzeu unic, probabil chiar singurul din Europa.
La intrarea fiecarei case se afla o persoana bine documentata, care iti explica pe larg de unde provine aceasta si ce vechime are, cum a fost transportata aici si cum a fost reconstruita bucata cu bucata.
In interiorul muzeului, numerosi artizani si vanzatori de suveniruri te indeamna sa achizitionezi produse de calitate superioara lucrate manual .
Diversi producatori vand produse suta la suta bio, obtinute in locul de unde vin; chiar am servit cateva sandwich-uri cu branza prajita din Bucovina si Bacau extraordinare, iar la plecare nu am putut sa nu cumpar si o palinca adevarata ardeleneasca!
Am ramas iarasi placut impresionat de faptul ca acest muzeu este vizitat de catre multi straini, in special nemti si din cate am observat chiar apreciau la maxim cultura romaneasca.
La intrare in muzeu exista o scena unde au loc spectacole din diferite zone ale tarii , iar spre finalul vizitei noastre am aflat cu mare incantare ca teatrul MASCA va face un montaj extraordinar...
Despre acestia nu pot sa va spun decat ca sunt adevarati profesionisti in domeniu si sunt foarte bine cunoscuti si in afara granitelor; am ramas impresionat cum puteau fi statui veritabile zeci de minute in sir, dupa care isi incepeau rolul si apoi redeveneau la loc stane de piatra , spre deliciul nostru si mai ales al copiilor.
In final va voi prezenta si cateva zeci de secunde de miscare ale "statuilor" .
Acestea le puteti viziona pe: http://mihaizzz.blogspot.com/


Vizitati-l, chiar merita ... si daca nu sunteti foarte convinsi de ceea ce va prezint, imaginile si mini videoclipul sper sa va spuna totul:


Si uitasem sa va spun... prescolarii beneficiaza de intrare gratuita !

Visitor Ip: 188.25.241.193

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu