mood: hmm..amortita?

Afara e ciudat,e o liniste sumbra,ca cea de dinainte de furtuna...din pomul de la geamul meu se scutura usor zapada adunata peste noapte,vantul e singura dovada ca natura mai e inca vie... Gandul asta ma face sa tresar,asa sunt si eu...amortita precum natura. Din cana cu ceai de pe birou ies aburi...ma amuza cum se inalta facand cercuri si mai apoi dispar... Asa e si cu dragostea,e fel cum sunt aburii din ceasca mea...la inceput te invaluie in fericire,incredere.. E caldut si comfortabil,iar mai apoi...cand 'aburii' dispar de tot te lasa rece....

6 comentarii:

  1. Momentele perfecte sunt cele care conteaza....ce daca dispar?ramine amintirea lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. finalul trsit...dar cred ca ai dreptate si totusi asa rece cum ne lasa e iubirea si nu o putem abandona....:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite ca mi-a zburat comment-ul fara sa-l termin...continuarea era -ramine amintirea lor,pentru ca iubirea e formata din momente perfecte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Claire de Lune,

    C'est coNfortable de lire tes pensees.
    Ton article est tres joli. :)
    Felicitacions !

    RăspundețiȘtergere
  5. corect,nu ne dam batuti doar pentru ca uneori se termina,nu cum am vrea noi sa se termine..ci mai incercam. Cred ca cel mai simplu e sa te indragostesti,partea grea insa este sa mentii flacara vie...
    multumesc pt pareri.
    ma bucur ca cineva apreciaza si "povestioarele" mele.

    RăspundețiȘtergere
  6. merci beaucoup @Dan Ioanitescu
    ...je suis un rêveur.

    RăspundețiȘtergere