:: Scrisoare celei ce va fiâ¦

Titlu: Scrisoare celei ce va fi…
Autor:: Andrei Ghiorghe Http://anndrei.ro
Poza:
Articol: Astazi am sa-ti scriu tie, alesei, celei de care forta universului in intelepciunea sa m-a despartit cand m-a trimis pe pamant sa te caut, jumatatii absolute, iubitei mele neiubite inca,tie, cea care ma astepti cuminte in coltul tau de lume fara ca eu sa vin, sufletului meu pereche pe care eu l-am neglijat o viata, celei care doar uneori mi-ai aparut in visul pe care l-am uitat pana in zori primind iertarea ta nespusa, si-ti scriu fara sa stiu daca tu ma vei citi candva.

Stiu ca existi si astazi voi pleca hotarat sa te caut. Voi incalica pe 180 de cai putere salbatici struniti cu greu sub capota si voi merge pana acolo unde lumea se sfarseste, la Capul Bunei Sperante sau la Poarta Gibraltarului sau poate in tara Calugarului Ioan am sa te caut si am sa o fac pana am sa te gasesc. Nu stiu culoarea pielii tale si nici pe cea a ochilor tai, dar am sa te iubesc asa cum mi-e sortit si de vei fi cu pielea galbena sau neagra sau transparent de alba si grasa sau lunga sau mica de vei fi. Plec chiar acum si voi abandona lumea mea strimta in care m-am complacut pana acum si nu ma voi mai pierde in relati dulci sau aiurea si voi pleca spre tine ca spre Mecca pe singurul drum pe care sunt dator in viata asta sa il fac. Nu stiu cand mi-e sortit sa te gasesc dar si la sfarsitul vietii mele de voi da de tine, te voi imbratisa si voi ingenunchia o data cu tine si de vom avea lacrimi vom plange bucuria implinirii cautarii de o mie de vieti. Te voi cauta fa!
ra sa stiu cum te voi recunoaste, te voi cauta chiar si de voi afla ca esti ascunsa in nu stiu ce relatie absurda sau ca-n palatul de clestar un zmeu milionar te tine captiva de multi ani. Iar de vei sti ca-n drumul meu am mai gustat dulceata vre-unei domnite, sa stii ca am facut-o numai sperand ca aceea vei fi tu. Si voi lupta cu puterea anilor munciti in sala de forta cu zmeii si cu balaurii si cu dracii neancrederi in mine voi lupta de imi vor sta in cale pe drumul catre tine si voi inopta in sate de case sau p.c.-uri povestind in jurul unui foc lumii intregi povestea mea. Voi numi florile ce imi vor placea cu numele tau pe care nu-l stiu inca,voi cauta pe inserat parfumul tau si voi atinge trupul tau pe fructele in parg. Voi scrie pentru eternitatea clipei pe plaja te iubesc si voi dansa dansul iubirii in toate cluburile din acest univers. Voi vorbii limbi in care nu doar tu ci si ingerii cerului si oamenii pamantului sa ma inteleleaga si-n toate aceste limbi te voi s!
triga sa stii ca vin. Si-ti scriu acum un text ce il voi pune !
intr-o s
ticla, de monitor, si il voi arunca in marea virtuala ca oricine va naviga spre gandurile mele sa il poata citi si poate sa iti dea de stire sau poate chiar tu sa il gasesti intamplator si-apoi sa ma astepti stiind ca vin. Caci scopul meu de astazi e sa vin… http://anndrei.ro

Visitor Ip: 92.55.138.148

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu