:: Previziunea unui astrolog indian, pe cale de a se

Titlu: Previziunea unui astrolog indian, pe cale de a se adeveri !
Autor:: Odorica Ion
Poza: basescu-live.jpg
Articol: Am mai scris un articol despre subiectul Romania, de scurt timp. In perioada campaniei electorale din 2004 cind si eu eram de partea lui Basescu, cind se facea amtipropaganda de catre PSD, dindu-se fotografii cu Basescu gol si cu altele...
Deci atunci s-a spus ca un astrolog indian renumit ar fi prevazut, pentru Romania mari nenorociri. Urma o perioada de dictatura unui dictator, acela fiind mic, zbanghiu, chel, dracul gol. Acest dictator v-a ingenunchea poporul, cum nu a mai fost ingenunchiat un popor in toata lumea, nu numai in Europa.Poate sclavii care erau strigati precum cateii, sa mai fi trait asa ceva. Apoi se spunea ca prin violenta dupa o lunga perioada(nu stiu cit), acest diavol v-a fi executat si atunci v-a incepe cu adevat, prosperitatea acestui popor care din bunatatea lui si credulitatea lui, a fost prea aspru pedepsit.
Si se v-a ajunge datorita bogatiilor si harniciei si ingeniozitatii intregului popor, care a inceput sa priveasca cu incredere spre viitor, unul din cele mai bogate popoare ale Europei.Atunci eram furioasa si nu credeam ca, este vorba de Traian Basescu mai ales ca era caracaturizat excesiv.Nu m-a deranjat ca au aparut fotografii cu el in pielea goala cit m-a infuriat, acest pronostic de rau augur.
Am, auzit de mai multe ori aceasta previziune a astrologului indian.Daca eram mai atenta retineam cum il chema, insa se spune ca ar fi cel mai bun din lume si a previzionat multe momente importante din epoca noastra.
Am mai scris despre acest subiect, cu neincredere, dar cind vad cum se deruleaza viata de la noi din tara imi aduc aminte de acele previziuni si vad cum se adevereste, ceea ce eu consideram inacceptabil si ma infuria la culme.
Ce sa mai cred, mereu ma intreb cind se v-a termina cosmarul, in cit timp ne vom reface si daca voi mai apuca si eu acele vremuri care am inteles ca, v-a aduce raiul pe pamint la noi in tara.
Chiar daca nu v-a fi intocmai si nu se v-a instala raiul la noi in tara si poporul nostru v-a fi binecuvintat, dar macar partea prima sa se realizeze, sa scapam de acesti diavoli din circa noastre. Ce diavoli, adevarati vampiri sint pentru noi.
Nu stiu pina unde se va adeveri aceasta previziune, dar imi place sa cred ca asa se va intimpla. Cred ca acest lucru v-a fi, luminita de la capatul tunelului pentru mine.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
(articol mediocru) http://dariaion.blogspot.com/

Visitor Ip: 85.186.214.25

2 comentarii:

  1. Basescu va scapa BINE cu pierderea a 30 % din avere ptr. o perioada de minim 3 ani ! daca nu va fi asasinat de vreo grupare extremista .... etc

    RăspundețiȘtergere
  2. diavol esti tu, si tampeniile pe care le scrii.

    RăspundețiȘtergere