:: In ploaieâ¦

Titlu: In ploaie…
Autor:: Andrei Ghiorghe Http://anndrei.ro
Poza: in-ploaie-300x226.jpg
Articol: Serpuim prin ploaie printre muntii incarcati de nori grei. Drumul se ascunde la orizont printre munti ca un sarpe ce incearca sa fuga de o ploaie de vara. Tu stai relaxata, cu picioare urcate pe bord, iar fusta cazuta pana la solduri iti dezveleste pulpele cu pielea usor iritata de la proaspata epilare. Vezi ploaia pe fereastra masinii cum cade cu picaturi mari, in timp ce desenezi pe geamul usor aburit inimioare, si canti incet odata cu melodiile de pe C.D.-ul tau preferat. Suntem in sfarsit impreuna dupa o saptamana in care nici la telefon nu prea am vorbit pentru ca eu am avut multa treaba. Dincolo de munti ne asteapta un hotel primitor, unde sa ne umplem sufletele si trupurile cu noi, si sa ne alungam dorul ce inca mai persista. Deschid discutia despre asta si-ti captivez atentia atat de tare incat incepi sa ma saruti lacoma de iubire, iar asta imi ingreuneaza misiunea de a conduce masina prin ploaie. Nu imi trebuie mult si trag masina pe dreapta, pe un drum d!
e pamant si pietris ce urca undeva prin padure. Aruncam in disperare hainele de pe noi pe bancheta din spate pe care o lasam sa astepte pentru ca noi iesim ca doi copii nebuni si alergam goi prin ploaie. Picioarele ni se afunda in namolul ce curge la vale iar eu te iau in brate si....si stiti voi: http://anndrei.ro

Visitor Ip: 92.55.138.148

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu