:: Ia ce e mai bun de la viata !

Titlu: Ia ce e mai bun de la viata !
Autor:: Razvan
Poza: freedom.jpg
Articol: Acest articol il puteti gasi in original pe http://deceneu789.wordpress.com/2010/06/07/ia-ce-e-mai-bun-de-la-viata/

E un mesaj vag urmat deseori de un "mda" ironic spus cu gandul la neajunsuri. Si totusi e un mesaj care l-a spus cineva mai demult, il spun si eu pe blogul asta, il va spune si altul in piata publica tarat de politie in duba pentru nerespectarea linistii publice. Un mesaj spus de cei care au o intrezarire de o clipa, dar care vor trai diferit pentru restul zilelor.

Viata e un imens ciorchine de boabe colorate. Sunt verzi, rosii, mov, roz, galbene, maro, negre, stricate, dulci, acre, amare, cu viermi, cu aur, cu ce vrei tu. Daca ai luat o boaba amara si stai cu ea in mana sa te plangi pentru restul vietii, vei muri intr-un final si tu vei ajunge un cadavru cu o boaba amara de strugure in mana.

In schimb daca arunci boaba amara si continui sa alegi din ce iti ofera viata, atunci cand vei muri, vei ajunge un cadavru cu o alta boaba de strugure in mana, dar cu un zambet pe fata.

Am folosit niste comparatii lugubre, dar intentionez sa sochez intrucat multi isi regandesc viata numai dupa ce au avut parte de un soc.

Ganditi-va ca timpul trece si nu se uita la voi si la alegerile voastre. Se va uita la ceas si cand va sosi clipa e game over pentru fiecare dintre noi si nu exista nicio exceptie indiferent de bani, rasa, credinta si sex. Timpul este deosebit de obiectiv si nu da doi bani atunci cand ii zici "stai ca nu am apucat sa fac ce mi-am dorit dintotdeauna inainte sa mor". Timpului nu ii pasa de visele tale neimplinite, de planurile tale amanate prea mult si mai ales de faptul ca ti-ai irosit din termenul de valabilitate (in medie de 80 de ani) cu lucruri irelevante precum uitatul la televizor, statul aiurea sau facutul lucrurilor pe care nu ti le-ai dorit. Timpul te va ucide, garantat, fac pariu cu tine si tu n-ai ce sa faci in legatura cu asta.

Daca ai mai avea 30 de minute la dispozitie inainte sa mori cum ti le-ai petrece? 30 de minute sau 80 de ani, esti o scantaie in lumea asta si tu vei decide cum stralucesti. Fie ca iti petreci timpul cu oamenii care te fac sa te simti implinit sau ca iti petreci momentele alaturi de oameni dezagreabili, timpul trece si tot ce ramane scris in epitaful tau este CUM ti-ai petrecut tu viata.

Bucura-te , chiar si de un moment de linisite daca tu asta vrei, dar bucura-te in felul tau si atat cat durezi in realitatea asta fa lucrurile in asa fel incat atunci cand ti se taie filmul definitv sa ai un zambet satisfacut pe fata.

Visitor Ip: 79.116.179.114

4 comentarii:

  1. Razvan, :)
    Mesajul articolulului tau filozofic este atat de adanc si de socant si de socant de adanc incat, in superficialitatea mea, nu am izbutit sa-i inteleg profunzimea pe de-a-ntregul, ci m-am limitat in schimb sa trag trei concluzii pripite, toate socante:

    1/ Ca diferenta dintre un cadavru zambitor si un cadavru nezambitor este data de culoarea boabei de strugure pe care cadavrul o tine in mana.
    :))))

    2/ Ca cimitirele sunt pline de octogenari. De-aici am dedus ca speranta medie de viata a crescut uluitor de repede de anul trecut incoace. In aceasta situatie fara precedent ma gandesc ca ar trebui o Hotarare de Guvern, foarte valoroasa in aceasta perioada de criza in care ne aflam, care sa se adreseze octogenarilor si care sa stipuleze ca cine are loc de veci si nu-l ocupa in sase luni, sa i-l ia Statul.
    :)))

    3/ Ca putem sa eludam din limba romana prepozitia "pe", pentru ca nu altereaza mesajul. :)))

    "...e un mesaj care l-a spus cineva..."

    Daca ghicesti unde ar fi trebuit sa pui un "pe", iti dau cuvantul meu de onoare de om superficial, ca nu voi mai indrazni sa polemizez cu tine? :))

    PS - Lasand glumele mele proaste si nesarate deoparte, te felicit pentru ca ai postat articolul in intregime si ca, cu exceptia omisiunii lui "pe", articolul tau este impecabil din punct de vedere gramatical. Si eu gresesc de foarte multe ori si imi face bine daca cineva imi atrage atentia.
    Oameni suntem!:)
    Si-mi cer iertare daca te-am suparat. Trebuie sa recunosti ca nu a fost atac la persoana, ci la text.

    Acum da tu! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. "ci m-am limitat in schimb sa trag trei concluzii pripite" - intocmai asta ati facut :))) deci nu are rost sa dau reply la 1,2 si 3. :)))

    daca mai vedeti vreo greseala, chiar va incurajez sa o sesizati, asa am ocazia sa ma corectez si eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Razvan,
    Iti multumesc frumos.:)
    Na, ca sa vezi! Uitai sa pun ghilimelele pe "pripite". :))

    Ma bucur sincer ca nu te-ai suparat. Asta inseamna ca esti intelept. Si te rog sa-mi spui Dan, asa cum face toata lumea. Pluralul de politete nu-mi prieste.

    RăspundețiȘtergere
  4. ZONELE unde se plimba in PUBLIC FEMEI cu PANTALONI MULATI si FUSTITE MULATE vor fi mai AFECTATE !
    legile FEMOSAN - ptr. cine INTELEGE cum sunt ATRASE FORTELE DISTRUCTIVE in LUME ! multe FEMEI sunt INCONSTIENTE cu aceste FORTE !

    RăspundețiȘtergere