Bloguri sub lupă – 9

Titlu: Bloguri sub lupă – 9
Autor:: http://simioncristian.wordpress.com/2010/01/14/bloguri-sub-lupa-%E2%80%93-9/
Articol: Azi avem sub lupă blogul penultimului participant al jocului nostru.

Prin prisma denumirii blogului Silavaracald, identificarea sexului autorului este aproape imposibilă. Nu că asta ar fi important în cazul de faţă! Cine intră acum pe blog işi va da repede seama că autoarea este o femeie. Cum după ce? După articolul de alaltăieri în care putem vedea conţinutul genţii stimatei doamne. Chestii femeieşti cum ar fi o ştampilă, 4 brichete, un briceag şi printre multe altele … o banană, se află imortalizate pentru generaţiile viitoare într-o fotografie de calitate îndoielnică! Cu siguranţă, cititorii cu/de sex tare ai acestui blog, mă vor întreba de ce poartă o femeie banana în geantă. Cum azi este ziua în care blogul meu va fi pus sub lupă, refuz să răspund la astfel de provocări… Dar vă pot garanta că este pentru uz intern. Ce îmi place ("de mor") la doamna doctor, (zăpăcit cum sunt am uitat să vă spun profesia dânsei) este exprimarea în scris a domniei sale. Pot spune că se exprimă la fel de alambicat şi "parantezist" ca mine, cea ce îmi întăreşte convingerea că 5 ani la politehnică pot echivala uneori cu 6 la medicină. Articolele sunt inginereşti şi respectă paşii compunerii învăţaţi în scoala primară: început, cuprins şi încheiere iar subiectele abordate sunt atât de variate încât aduc cu o ciorbă de "adunare generală". Cei care au făcut aramata ştiu ce vreu să zic.

Închei spunând cu mâna pe inima că blogul Silavaracald este varianta feminină a blogului meu. Vreau s-o felicit pe doamna doctor pentru această performanţa, să-i urez mult succes în ceea ce inteprinde şi o rog să nu bage în seamă critica incoerentă a unui inginer complexat!
--
Visitor Ip: 86.35.6.50

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu