PRIETENIA ŞI CLEPSIDRA NEMILOASĂ

MOTTO:

TESTUL PRIETENIEI ESTE AJUTORUL DAT LA NEVOIE,
ŞI NU ORICUM, CI NECONDIŢIONAT.(MAHATMA GANDHI)

Clepsidra nemiloasă, unitate de măsură a timpului nostru, foarte preţios pentru fiecare om de pe pămîntul acesta, poate fi învinsă.
Unii oameni, precum Napoleon, pot face mai multe lucruri în acelaşi timp. O nouă şi bună prietenă de-a mea (virtuală) pe nume Cristiana, m-a dirijat vocal prin microfonul calculatorului cum să aplic acestă scriere necunoscută mie.
Am primit sfaturi foarte bune de la Alina şi de la DoarATÂT şi le mulţumesc foatre mult, şi lor şi celor care mai aveau acestă intenţie.
Iată că l-am găsit pe : Î din  şi pe celelalte litere ascunse mie.
Cristiana, în timp ce lucra pe calculatorul ei, văzând solicitarea mea de ajutor, m-a sunat din proprie iniţiativă şi m-a condus pe clape , până am reuşit. Bravo mie pentru ambâţ, şi Cristianei, care a învins clepsidra nemiloasă a timpului .
Mă întreb de multe ori, cum pot fi unii oameni atât de mărinimoşi, atât de prietenoşi, de ce alţii, sunt altfel...
Să fie oare un răspuns la această întrebare tot în virtual, pentru că aici nu avem figură, nu avem vârstă, nici funcţii, nici trecut, doar viitor?
Până acum nu ştiam de existenţa unora dintre noi, acum ne conoaştem atât de bine, de ne-am putea face câte un portret: descris, pictat, pus într-o pezie, etc.
Dacă acum ne ştim atât de bine, când va pleca unul dintre noi, nici nu vom şti unde a plecat, de ce , dacă se mai întoarce sau nu , poate s-a supărat şi s-a retras...poate va pleca fără să se poată gândi şi la noi, departe, departe...dar sigur va lăsa un gol imens.
Dar să termin cu melancolia şi să revin la timpul nostru, acest timp al proaspetei prietenii de pe 100Ro, care mă încântă şi mă fascinează, îmi ocupă tot mai mult timp, dar eu am destul, şi de aceea vreau încă odată să vă mulţumesc din toată inima şi cu toată sinceritatea, pentru îndrumări, comentarii pozitive sau pedagogice, toate fiindu-mi de mare folos.

CINEVA CARE ŞTIE CUM SĂ PRIMEASCĂ ŞI SĂ ARATE BUNĂTATE
VA FI UN PRIETEN MAI BUN DECÂT ORICE AVERE! (SOFOCLE)

4 comentarii:

  1. ai auzit de FEMOSAN ? gasesti raspunsuri la mine pe blog ;:) pa...

    RăspundețiȘtergere
  2. Te imbratisez, Mariana, fie si virtual! Sunt sigura ca imbratisarea mea ajunge la tine asa cum a ajuns si sufletul tau mare si gandurile tale altruiste.

    Am descoperit, nu de mult timp legea atractiei in univers. Ce se aseamana, se atrage! Sufletele bune se gasesc si se ajuta unele pe altele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Antiignorantu,
    mulţumesc, m-am lămurit şi am găsit blogul tău.:)
    Foarte fain, dar complicat pentru o novice, mă întreb totuşi de ce ai puţini vizitatori şi cititori, ca postezi articole foarte, foarte bune.
    Nu cumva te repezeşti prea tare la ei?:)

    RăspundețiȘtergere
  4. AALLIINNAA,
    îţi mulţumesc iar, pentru comentariu.
    De la tine am învaţat rapiditatea.:)
    Doamne, cât mai am de învaţat...:)

    RăspundețiȘtergere