Nightwish - Sleeping Sun

Aruncând o privirea pe la Dana, peste postările ei mai exact, mi-am adus aminte de această piesă, foarte, foarte, foarte frumoasă, a cărei versuri reușesc să mă emoționeze, de fiecare dată când o ascult.
Și ce m-am mai bucurat...m-am și emoționat, binențeles...și am postat-o fără să stau pe gânduri, da dacă vă emoționez și pe voi...nu eu, piesa...sau eu, cu piesa.:D
Voila!


...
„For my dreams I hold my life,

For wishes I behold my night,


The truth at the end of time,


Losing faith makes a crime!”

3 comentarii:

  1. o melodie foarte frumoasa cantata de o voce pe masura :)

    RăspundețiȘtergere
  2. O melodie de suflet, o melodie care intruneste perfectiunea liniei melodice si a versurilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place si mie foarte mult, chiar am un tatuaj cu numele trupei, pe brat:)

    RăspundețiȘtergere