DARURI

E primăvară-n suflet
Și toamnă pe alei,
E verde-n ochiul umed,
Iar la urechi cercei.

Cercei din flori pictate,
În roșu și mult alb,
La gât mărgele coapte,
Din con proaspăt de brad.

Toamna îmi prinde-n păr seara,
Ciorchini de fructe aripate,
Îmi dă puterea și vigoarea,
Carpenului de peste văi și coaste.

Dulceața florii de smirdar,
Pe buze vara-mi pune,
Parfum din frunze de stejar,
Pe degete inel de mure.

Păduri de jep îmi pune la picioare,
Un anotimp ce veșnic este alb şi rece,
Pe tălpi îmi desenează ape curgătoare,
Ducând cu ele viaţa care trece.

Geanina Codita

12 comentarii:

  1. Frumoasa poezie!
    Geanina am si eu un tablou, care nu-i pozat prea bine, dar face trimitere la anotimpuri. Cred ca am sa il postez...

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia aştept să îl vizualizez.
    Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine e cand simti ca in plina iarna sufletul tau este o primavara verde sau o toamna cu roade sau dulce si cald ca o vara...foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Viata care trece...frumos! Dar sa lase si umre.. macar ca sideful lasat de talpa melcilor...

    RăspundețiȘtergere
  5. Bun venit Primavara! In suflet a ajuns datorita tie, draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  6. tasha,
    e primăvară-n sufletul meu permanent...

    Mulţumesc pentru răbdarea de a-mi citi versurile.

    Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

    RăspundețiȘtergere
  7. DoarEu,
    o viaţă simplă dar plină de frumos pe care eu o îndrăgesc.

    Pupici geaninoşi.

    RăspundețiȘtergere
  8. April,
    bine te-am regăsit, draga mea dragă!
    Un strop de verde şi de alb din vestitorii primăverii.

    Îmbrăţişări peste normă!

    RăspundețiȘtergere
  9. Daaa...ai doar doua anotimpuri,vorba cantecului...:)
    Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar şi unul mi-ar fi deplin, dar tare mult aş dori să se numească"Anotimpul Iubirii!.

    Pupicii geaninoşi te asediază, draga mea dragă!

    RăspundețiȘtergere
  11. Elegie, elegie ce-o sa-ti fac acum eu tie! :)
    Ma uitasem ratacit in primele strofe si mi-era bine. Apoi s-a facut deodata elegie... :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Un pic de melancolie pe final nu strică, m-am gândit eu.

    Dacă ar fi după mine timpul ar fi oprit pentru veşnicie.

    sEARĂ FAINĂ!

    RăspundețiȘtergere