:: Te-ai-ANULAT-singur ... măi dragă Klonă !

Titlu: Te-ai-ANULAT-singur ... măi dragă Klonă !
Autor:: DoarATAT
Articol: Revenirea la normalitate prin ANULARE !
Bună Ziua !
Doamnei Geanina Lisandru ! (geaninalisandru) (Autoarea Blog: "Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine.").
~
Abia CITESC de Râs, articolul: "De of şi de aoleu de Marin Sorescu "
~
Mi-a plăcut ... am râs ! Ceilalţi ... au spus restul;
Imediat ... m-am gândit la Mărgineanu !
Ce regret :... că m-am lăsat manipulat: tam/nesam ... îl evitam (pe Sorescu)!
De acum ALERG ... să mai adaug UN POET ... la "Metrul" de Poeţi din Bibliotecă !
~
Am IDEE despre ... Multe Rubrici, ale multor autori de Blog !
Am citit în ultimele luni ... doar Numele Blogurilor, Titlurile articolelor, Două-trei vorbe ŞI ... eventual O IMAGINE ! Mulţi ... "fosti" prieteni ... PE CARE îmi promisesem SĂ NU-I Deranjez EU, pentru a NU fi ... DERANJAŢI de "ăla" !
Am consultat DoarATAT: ... interminabilele mele "liste cu Bloguri", unde îmi "mascam" vechii Prieteni !
Mi se punea NOD în GÂT, dar ... treceam mai departe !
~
Iar într-o zi ... răspunzând UNEI invitaţii ... am avut o prima întâlnire cu "reţelele Ning" ... şi IAR AM CAPOTAT !
Rareori ... deschizând Messenger ... "arhivam" ZECI şi SUTE de mesaje ... din Ning. Majoritatea, de la Doamna "susana" ... Şi încet-încet am început să-mi revin !
Şi iar ... am căzut moral : DE CE ... Unii mă pot accepta şi ceilalti NU !?
Nu sunt LABIL psihic ... DOAR TRACASAT după un stres de 8 LUNI !
Aşa că ... NU PUTEAM SĂ NU RÂD !
Vă mulţumesc, Prieteni Dragi !
Vivat ... SORESCU !
Vivat ... şi noi ... prin TOŢI Ceilalţi !
Vivat Veselia ! ... DAR ... SLAVĂ lui Dumnezeu !
Şi am reinventat ... ROSTOGOLIREA !!!

Că ... aşa e în TeniS !
~,
--
Visitor Ip: 188.27.177.222

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu