:: Aproape liniste

Titlu*:Aproape liniste
Autor:*:http://simioncristian.wordpress.com/2010/07/04/aproape-liniste/
Poza:
Articol*:Aproape linişte – George Ţărnea

Norii-s de-argint şi zboară departe

Ceru-i înalt tăiat în cleştar

Noaptea-i o perdea

Şi fereastra mea

Doar umbre, care-ncet dispar

Cînd nu eşti aici mi-e camera goală

E timpul leneş, mult prea lung

Deloc nu mi-e somn, şi-nloc să adorm

Încerc cu gîndul să te-ajung

Se înseninează cerul, departe

Ceaţa dispare ruptă în fîşii

Străzile-s pustii

Dacă tu, tu nu vii

Degeaba-ncepe, începe-o nouă zi

Nu te-ndepărta, nu mă mai lăsa

Singură s-aştept

Nu te răzgîndi, nu mă ocoli,

Nu mai fugi

Şi-i linişte iar, aproape de mine

Prea triste visele-mi sînt

De ce nu eşti aici, să-mi poţi vorbi, să-ţi pot vorbi

S-apropii cerul de pămînt

Si-i linişte iar, aproape de mine

De ce n-auzi chemarea mea

Te strig mereu, te strig în gînd



Powered by EmailMeForm

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasă poezie!
    L-am cunoscut personal pe George Ţărnea şi i-am citit poeziile. Am o carte cu dedicaţie, "CARTEA CLARA".
    Păcat că a plecat prea devreme...:(

    RăspundețiȘtergere