:: Concurs pe blog

Titlu*:Concurs pe blog
Autor:*:http://derscanu.net/media/internet-media/premii-pe-blog/
Poza:
Articol*:Si acum sa vorbim despre promovarea simpla. Sunt doua variante:
reclama platita, gen adsense, banner ads
concursuri cu premii pe blog

Acum eu personal ma gandesc ca reclama platita are un mai mare succes decat concursurile, si asta pentru ca prin ea pot veni vizitatori care nu au auzit de blogul meu niciodata. Insa, nu prea sunt adeptul vizitatorilor multi, care stau cateva secunde, minute, si apoi pleaca pentru totdeauna. Din contra, mai bine vizitatori mai putini si constanti. Asa ca solutia concursurilor cu premii mi se pare mult mai atractiva, cel putin in cazul meu. Normal ca fiecare va face ce vrea si in limita posibilitatilor.

In aceasta ordine de idei, in viitorul nu prea indepartat voi incepe o serie de concursuri pe acest blog. Inca nu m-am gandit nici la premii si nici la ce fel de concurs. Ma mai gandesc



Powered by EmailMeForm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu