Google nu iti ofera usi industriale ci doar indexeaza continutul site-urilor cu acest tag

Nagigand pe internet haotic, cautand posibili clienti pentru agentie am dat peste categoria asta de usi industriale care din cate am inteles merge destul de bine in situatia actuala deci au si bani pentru publicitate spre deosebire de alte categorii de afaceri care nu pot nici ca se tina pe linia de plutire. Nu am insistat asupra aceste categori de afaceri pentru ca mi s-au parut prea industriale pentru mine. Nu a trecut mult timp si un prieten mi-a cerut sa-i recomand o usa industriala pentru o hala a sa. Eu de obicei ma documenteze de pe internet adica caut pe Google ce ma intereseaza, asa cum a zis Base sa facem, ca doar nu avem nevoie sa invatam chestile astea pe de rost, deci am cautat pe Google usi industriale. Rezultatele nu au fost prea pe gustul meu pentru ca site-urile de pe primele pagini nu ofereau informatii corecte si complete despre produsele oferite si asa am ajuns pana pe la lagina a 10, poate chiar mai mult unde am gasit un site pe placul meu. Aici am aflat ca usile industriale sunt formate din panouri de otel cu grosimea de 40 mm umplute sub presiune cu spuma poliuretanica neinflamabila.Usile prezinta chedere duble pe toate cele patru directii rezultand o izolare perfecta..Toate componentele metalice sunt din otel galvanizat si sunt de calitate superioara asigurand o functionare sigura si de lunga durata.Usile sunt dotate cu sisteme de rupere impotriva ruperii arcurilor si a sufelor.Pe langa informatia eficienta am gasit si o gama completa a produselor de acest gen.
Ce vreau eu sa remarc e ca nu intotdeauna informatia de pe prima pagina din motorul de cautare Google e cea mai buna ci trebuie sa cauti uneri ore intregi pentru a gasi ceea ce doresti sau poate, unele informatii nici nu se gasesc pe internet si trebuie sa recurgi la carti si documente aflate prin biblioteci sau librari. Deci Domnule Basescu poate cautand despre Herodot pe internet nu vei da peste informatia portivita niciodata dar sigur ca biblioteca vei gasi informatile necesare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu