VANGHELION 2010 - LOVITURA LA PALAT - XIII

 De unde se vede treaba ca amai ramas ceva carne moale pe Ciolan.

 episodul al XIII-lea  LOVITURA LA PALAT

-Ce Rege? Care Rege? Iara Rege?
-Sariti fratilor ca ne-ataca la democratia noastra fragila! 

-Care democratie ba, ca Romanica-i a noastra toata! sarira intr-un glas mogulii Voiculescu, Patriciu si Vantu. 
-Ba e Putin mai mult si a lui Medvedev! se otari un prostanac. 
-Taci ba ca te-aud aia de la UE, FMI si Banca Mondiala si te bate vantu! Ia filmati ba in curte sa vada tot poporu' si CNN-ul ca nu se-ntampla nimic.
-Detasamentul Tudor Vladimiresu, asculta comanda la mine! se auzi dintr-un pulover glasul expremierului pe viata Petre Walter Roman Ernst Neulander, necalaretul fara gat.
-Soimii patriei, ascultati comanda la mine! se auzi in falset vocea ce se dorea autoritara a nevereverului viitor presedinte Mircea Geoana, de sub pulpana lui Ion Iliescu Ilic. Era multumit de cum il alinta al batran, pentru ca ,,bai, Animalule” apucase sa i-o spuna altcuiva, mai destept.
-Sa-i dam salam cu soia! Ai mancat ba, Majestateo vreodata salam cu soia? sarira si nutritionistii intr-un glas cu subnutritionistii si cu fostii activisti de partid.
-O sa ne ia casele alea bune pe care le-am ocupat ca nesimtitii!
-Pe el fratilor! Nu-l lasati!
-Magurene, scoate-l repede pe Chitzac-tzac-pac de la parnaie, Cozma aduna-ti ortacii, Taracila baga-ti diversionistii…! Ciutacule iesi pe post! Hrebe, fa ceva! porunci Ilic.
-Doi s’un sfert, la mine! se auzi foarte tare pentru prima data Vocea. Chireac si Rosca iesiti pe post!
-Sunt Comandantul Suprem! razbatu peste toata harmalaia glasul lui Base. Toata comanda la mine! Eu supremul! Videne adu niste borduri sa facem baricade! Nasule, iesi pe post! 

-Ba eu sunt Comandantul Suprem! se auzi un glas dinspre Ghencea.
-Dati-l afara pe Base si cotarciti-l bine, ca e mai periculos decat tzapu' asta cu capdebronz! comanda din nou Ilic. Hai, executarea, ca va execut ca pe Pingelica!
-Sindicateleeee, la arme! Alea pe care nu le-ati mai predat la revolutie! se-auzira vocile lui Bogdan Hossu, Miron Mitrea, Marius Petcu si Dumitru Costin. Sindicatele iesiti pe post!
-Tu ce te bagi ba Miroane in Ciorbea noastra? Cata-ti de treaba sa nu te catam noi pe la dosarele Ministerului Transporturilor!
-Garda si Capitanu' la Mine! se auzi vocea de bronz a Regelui. Antonescule unde esti?
-Aici Majestate!
-N-am nevoie de tine! Esti o floare esti un Crin esti.. Stie el bine Patriciu, cine-mi esti. Duda cara-te-n Dudesti! Sa vina Mihai si Ion Antonescu!
-Aoleoooo…!!! Cade bursa si ne scade ratingul de tara cu idiotu asta de rege!
-De unde sa mai cada? Hihihihi! se hlizi si Mugur! Asa tara, asa rating! Crezi ca Duda, Geoana, Crin, Jiji, Vadim, Oprescu, ar fi ridicat ratingul? Hihihi….! O stie si Mama Omida. O s-ajung io iar premier tehnocrat si-o sa va bag in ….. tr-o rima de toata frumusetea! Hihihi! V-o spun franc!
-Mason! Lasa-ne!
-Jos regele! striga mai tare decat toti, unul in pielea goala si cu niste pene-n fund.
-Matusa Tamara, matusiiicoooo.... Astia vor sa-mi ia miliardeleeee... munculitza meaaaaa...!!!! Se auzi cale de paishpe case, de se cutremurara termopanele.
-Traiasca regele!
Marean profita de imbulzeala si se duse atza la Seful Orchestrei caruia incepu sa-i faca mai multe semne discrete cu niste extrase de cont. Dirijorul balind abundent incepu sa-si miste mainile si poimainile ca o morisca iar orchestra ataca la simultan sub bagheta lui maiastra: sfanta tinerete legionara, utecistii de azi, comunistii de maine, am cravata mea, intai mai muncitoresc, treceti batalioane romane Carpatii si mai desteapta-te odata bai romane, pe care nu-l vi-l mai pun, caci m-am saturat de el !:-) 



shoumastgauon!

5 comentarii:

  1. Esti grozav Dane,ai umor nu gluma!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Limbajul este mai colorat, recunosc. Poate de-aici sa para usor mai umoristic....

    RăspundețiȘtergere
  3. Stilul e demential,cat timp ti-a luat sa scrii asta?

    RăspundețiȘtergere
  4. Aproape o zi intreaga. Dar, stai! Asta a fost asta primavara cand am constatat ca pot sa scriu. Scriama si radeam de unul singur! Pana atunci n-am incercat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu zic ca trebuie sa continui si chiar sa publici,neeaaah!!uite taurul din mine cum se gandeste deja la bani....:)))
    Nu degeaba sotul meu zicea "eu dintru-un palat fac un rahat,iar nevasta-mea dintr-un rahat face un palat"...stia el ce stia!:)

    RăspundețiȘtergere