La mulţi ani 2010!

Am ajuns şi-n ultima zi a anului 2009. Am ieşit azi la ultimele cumpărături pentru deseară, şi vreau să vă spun că am văzut disperarea şi graba cu ochii mei. În Kaufland era nebunie, să fi văzut unul cum îşi certa soţia..să aleagă odată mai repede să plece, altul era la coadă şi a nimerit în faţa lui pe unul cu căruciorul plin full de cumpărături...apăi să vedeţi ce aere de om grăbit şi câte pfff-uri scotea ăla din gură, şi în general lumea era grăbită. Sunt convins că fiecare femeie este în ziua disperării. Şi mă refer la cele care-şi petrec revelionul la un restaurant sau în vre-un club. Ziua disperării pentru că nu le ajunge timpul să se facă frumoase, doar trebuie să fie unice, speciale în această seară...şi asta nu pentru partenerii lor ci pentru că trebuie să fie cele mai admirate, cele mai invidiate,etc. Ce n-am dreptate? În fine cam aşa stau lucrurile an de an. Eu mă pun să dorm că deseară este o noapte albă, seară ce se anunţă super funny, on party of the year. Mă retrag, nu înainte de a vă ura din tot sufletul meu şi al soţiei mele...să aveţi parte de un an mai bun, un an în care să realizaţi tot ceea ce vă propuneţi la început de an, un an în care să nu uitaţi că fiecare zi care trece nu se va mai întoarce, astfel să trăţi intens fiecare zi din viaţa Dumneavoastră! Vă pupăm cu drag şi vă urăm un sincer şi călduros: LA MULŢI ANI!

6 comentarii:

  1. La multi ani tuturor. Sa aveti parte de un an mai bun decat cel ce se incheie acum.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani familiei dumneavoastra si tuturor celor de pe 100ro! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. la multi ani si le urez tuturor domnelor si domnisoarelor si cititoarelor de pe 100Ro sa se inghesuie sa cumpere minunatele rochite de pe blogul vostru http://mireasaa.blogspot.com/ eu mi-am ales deja 115 sper să ajungă creația voastră odată si pe mine! la multi ani plini de creativitate si cliente incântate.

    RăspundețiȘtergere