DRUMUL CĂTRE TINE

Drumul către tine e verde,
Chiar dacă trăim emoțiile anotimpului
Din piesa interpretată de Alifantis,

Un anotimp ce cu îndârjire îl zugrăvește
În
culoarea inconfundabilă a calcedoniei.
Drumul către tine este cel mai scurt,
Chiar dacă la
întoarcere bornele kilometrice
Se încăpățânează să-mi arate că greșesc.
Drumul către tine are parfumul

Zilei în care te-ai născut.
Drumul către tine a pus stăpânire
Pe toate gândurile mele
Încercând cu înverșunare să le ordoneze
După normele impuse de legile vieții,

O viață bulversată total de drumul către tine.
Drumul către tine este drumul pe care viața
Mă îndeamnă cu tenacitate să-l parcurg
Din dorința de a întineri douăzeci de ani,
Pretinzând secundă de secundă o iubire unică
Pe care destinul insistă să o savurăm.
Drumul către tine este nesfârșit de lung
Atunci când nu îl pot parcurge.
Drumul către tine se scurtează
Atunci când îți spun-"Bine ne-am regăsit!"
Drumul către tine este parcurs zilnic
De sufletul meu neobosit pentru a-i spune:
Buzele îmi sunt arse de dorință, iubito!
Gândurile îmi sunt chinuite de așteptare,
Inima mea torturată de neliniști
Te așteaptă la capătul drumului
Parcurs de tine cu speranță, încredere şi iubire.


4 comentarii:

  1. Cuvantul "frumos" spune putin despre poezia asta... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dan Ioanitescu,
    O poezie scrisă mai întîi în minte, nu aveam la mine foaie şi nici creion.

    Scrisă pentru persoana dragă din viaţa mea...

    Mulţumesc pentru comentariu.

    Seară magică!

    RăspundețiȘtergere
  3. Drumul.... cu speranta ,incredere si iubire,e atat de frumos,te invidiez! dar in sensul bun...stiu cum este acest drum...l-am parcurs si eu...te pup Geanina!sa ramai mereu pe acest drum...nu te abate!esti pe drumul cel bun.

    RăspundețiȘtergere
  4. @tasha,
    SUNT PE ACEST DRUM DE CEVA VREME ŞI ESTE TARE BINE.

    ZILE PLINE DE IUBIRE, DRAGA MEA!

    RăspundețiȘtergere