Poezii din timp

FARA CUVINTE...TOTUL (12.10.2003)

Visez, o lume fara cuvinte
Care sa topeasca
ce-a fost dinainte
Si doar sa iubeasca...
Toata bunatatea; s-o strabata
Si sa vada, inceputul lumilor lumii,
care se pregateste din plutitul lin
sa vina pe pamant.

Acea lume fara cuvinte
Sa nasca poeti din lumina.
Ca realitatea sa devina...
Numai poezie!

Poetii sa taie realitatea dinainte
Sa ompuna toti o lume noua.
sa traiasca toti o lume noua.
La fel ca noul nascut,
La fel ca poetul...
Care scrie
si din scrisul lui ramane
numai bucurie, si nicio urma
de intuneric.


DE CE (8.11.2005)

De ce, nu te-ai nascut din frumze?
De ce, nu te-ai nascut cantand?
De ce, de ieri, din soare n-ai vorbe?

Vino, tranfosrmate-n pasare,
Zburand, visand si cantand mereu
si asa...
poate nu mai suferi!?

Mi-e dor de tine, iubire
Care candva pareai eterna sa..
...sau poate a fost doar un vis!

Un vis, ce de azi nu mai raspunde
Sau poate chiar nu mai exista!
...........................

Oare, chiar nu mai canta pasarile?
Ce trist...ploua pentru totdeauna


CE VA URMA... (2.10.2003)

Sa stapanim durerea,
Ce in frati locuieste
Si sa dam iubirea
Care-i linisteste.

Sa ne lasam in "ajutor"
Pentru ca nimeni nu stie
Ce ne aduce anul viitpr,
Si ziua de maine cum o sa vie!

Maine, poate soarele fericirii,
Se va arata pe cerul senin.
Poate va fi binele in ata mhnirii
Si-un zambet in fata unui amar suspin!

Asa spune fiinta ce traieste
Si copilaria mea
Vrea, raul sa-l mosteneasca
Si nimeni sa nu-l ia...

Putine as vrea iubite,
Ca acum ce e in zbor
Si zilele pierdute
Sa aiba bucuria lor!



IUBIREA FACE TOTUL (25.10.2005)

Unicul chip,
mi l-am intors
spre soare.

Unicul ghimp
mi l-am intors
spre tine.

Chipul eu in
fata soarelui
straluceste...
Iar ghimpele meu
in fata ta
piere!

Un comentariu: