PE FINAL DE AN...

Acasa, am avut un net de toata mila. Ingrozitor:((((

M-am simtit frustrata toata vacanta din cauza asta, desi pe alocuri v-am citit, atat cat imi dadea voie dracia asta de net!

Dar in dimineata asta m-am trezit...si...va citesc, adica va recuperez de 2 ore. Si ma bucur sa vad ce calda si primitoare e atmosfera pe blog...

Am ajuns la Bucuresti, de asta va citesc fara nicio problema. Acum netul este prietenul meu:D:D


Mai sunt doar cateva ore si 2009 va fi "anul trecut"...
Nu stiu ce as putea sa va uresz in 2010???!!!!

Cred ca....vreau sa va urez din suflet ca 2010 sa va aduca sau sa va dea:

- sanatate, pentru ca este fundamentului oricarei actiuni proprii
- mult timp
- iubire...pentru ca asta ne mentine tineri si frumosi
- zambete pentru ca zambetele sunt muzica de pe fundalul sufletului nostru
- timp pentru citit pentru ca este sursa cunoasterii si pentru ca ne regasim in el...
- plans, daaaaaa, vreau sa plangeti pentru ca plansul este cunoasterea unei inimi mari
- ascultare - sa va faceti timp sa ii ascultati pe cei de langa voi pentru ca uneori o simpla privire face cat o mie de cuvinte
- viata - imi doresc sa invatam sa traim viata la maxim pentru ca timpul nu se mai intoarce niciodata


UN AN NOU FERICIT!

>:D<



5 comentarii:

  1. La multi ani Monica! Iti doresc numai bine, un an nou mai bun, mie personal anul 2009 nu mi s-a parut prea darnic, asa ca sa ai parte de un 2010 de nota 10! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos:D La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Traieste un adevarat pastel de iarna, cu valuri de ninsoare. Asculta-ti vocea sufletului, alunga frigul din el, fii deasupra linistei creata de dansul fulgilor de nea. Sarbatori fericite si un An Nou de poveste!

    RăspundețiȘtergere