Tu unde te duci de Revelion?

De Rev ma duc sa beau...cred. Uh, ce greu e sa-ti faci planuri pentru noaptea asta MAAARE. Si ce usor e totusi daca o iei ca pe o alta noapte. Cred ca ma duc intr-un bar cu o prietena, bem ceva, fumez eu trei pachete, ea ma injura ca-i intra fumul in ochi. Vorbim de ale noastre, ii mai povestesc ceva funny, o sa-mi povesteasca filosofie si drept. Nu-i bai, e fata desteapta, stie sa-mi spuna ce-mi place. Povesti cu varcolaci si moroi, chestii pe care nu le stiu, cateva idei pe care nu le-am aranjat cum trebuie. Buuuun.... voi unde ca duceti de Revelion?

9 comentarii:

  1. La Hotel Plapumioara :D
    e cel mai tare :))

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa iesim afara la miezul noptii,sa desfacem sampania,ca asa e la nemti,in rest in casa...mai avem doua prietene din Bucuresti venite special pentru asta,poate dam o raita dupa miezul noptii prin centrul Vienei,intram la un bar sa ne zbenguim putin "sa scuturam "anul care a trecut...:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am să merg la nişte prieteni să stăm de vorbă că deh...apoi poate am să merg la alţi prieteni să ne fumăm minţile p-colo :))În rest nimic...

    RăspundețiȘtergere
  4. de Revelion..calatoresc,,cu gandul...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. La niste prieteni,la un spritz....nu ca anul trecut,cand in aceea perioada eram indragostit de o adolescenta de 18 ani,a fost foarte frumos..pacat ca nu a tinut decat pana in 02 ianuarie(din cauza a 900 si ceva de Km...off a fost cel mai lung drum din viata mea,cand a trebuit sa revin acasa) :( :P

    RăspundețiȘtergere
  6. @100 Ro,distanta e un truism,cand iubesti...:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Da,dar a fost doar o aventura,in care s-au intamplat prea multe:D si prea repede,aventura in care "m-am bagat",desi stiam ca va fi dureroasa...

    RăspundețiȘtergere
  8. în noul an, livia, în noul an, cu siguranță. nu-mi place revelionul din cauza nebunilor și a petardelor lor.

    RăspundețiȘtergere