VANGHELION 2010 - CALU - V

V CALU
De unde rezulta sa nu te pui cu femeile.

,,Asta ne mai lipsea acum” tresarira la unison Prudencia si cu stramasamare. Inca o femeie si dobitocul asta de calaret este in stare sa ne strice echlibrul acesta natural si-asa destul de fragil care tocmai se infiripase. Doua nu eram prea multe!? Doua doamne in compania unui tanar fara cap, ce ar fi putut sa fie mai interesant si mai romantic.... Sa nu te pui cu femeile… ca ce poate sa-ti faca o femeie nici dracul nu mai desface! Si ca la o comanda se repezira amandoua tinandu-se de mana si-l troznira cu cate un sut la turloaie.
-Na, unde nu-i cap , vai de picioare! ii suiera Strabunica si se mai racori cu inca un picior bine tintit si tras cu sete, unde-i cald voinicului.
-Mamaaaa….! icnira vintrele ventrilocului in timp ce el se indrepta cu viteza catre pamant.
-Ciungul dracului! Nu te mai vreau! ii striga Juanito.
-Cinstit sa fiu, nici mie nu-mi prea placea, se baga si calul. E un calaret execrabil si violent. Toata ziua batea saua. N-are cap dar macar putea sa se convinga si altfel ca nu sunt iapa…
Pamantul si cerurile se despicara din strafunduri pana-n catapeteasma:
-Doamna Ciomuuuuu…!!!!???? 

Show must go on!

2 comentarii:

  1. Politica asta e mare curva,asa spus pe romaneste,eu la drept vorbind ma abtin de la asa ceva,am intrat in PCR,de dragul sotului,ca deh!l-au numit sef si trebuia si consoarta sa aiba o "formatie politica sanatoasa"...dar convingeri n-am avut niciodata,pentru mine ce mi-e unu'ce mi-e altu'...cam tot aia e...nu vad nicio diferenta,toti sunt o apa si-un pamint,iar cand ajung acolo sus uita toti de unde au plecat.Am avut un coleg de liceu,Vasalie Mois,mare senator imediat dupa revolutie,vicepresedinte in senat,am zis,mai ce fain de noi oshenii,avem al patrulea om in stat de-al nostru...neaaahhh!!Vasalie,a uitat de Oas,nu-i ajungeai cu prajina la nas,desi,na!a fost copil ambitios,imi amintesc in liceu,profesoara mea de lb. romana il admira extrem de mult,vorbea foarte frumos despre el,el fiind cu un an mai mare decat mine.UITA TOTI...nu numai el,nici Ciocan,actualul deputat din Oas,nu va face mai mult,sunt convinsa de asta,dar asta e,trebuia ales cineva...si s-a ales.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii, pana la urma nu politica este curva ci curvele de oameni care ajung sa o practice. Ca nimeni nu sta in politica ca vezi Doamne, l-a obligat parintii, ci pentru ca ceva deja putzea in capul lui cand s-a apucat de ea.

    RăspundețiȘtergere