La multi ani Iasmina!











Azi a fost ziua Isminei,dimineata ne-am trezit la poarta cu un baner,pe care scria"La multi ani Iasmina,numai bucurii cu ocazia implinirii zilei de 15 ani",chiar i-am facut o poza Iasminei in momentul in care l-am descoperit....
Aapoi am plecat la cumparaturi la Donaucentrum,am facut citeva poze si acolo...am cumparat cadourile pentru ea.cu ea de fata evident,ca deh!copii de azi sunt cam pretentiosi...nu le mai poti face daruri fara prezenta lor.
Ii doresc sa fie cuminte in continuare,sa aiba parte de multe zile frumoase alaturi de cei dragi ei!

11 comentarii:

  1. Sanatate multa..ca restul vine de la sine;)

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulţi ani Iasmina :D 8-> Tinereţea asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Adniana...asa, asta spun si eu mereu...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Paranoid...da!cat de frumoasa este,e cea mai frumoasa perioada a vietii,fara griji...fara probleme!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani Iasmina,sa fii fericita si iubita!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Tasha, vad ca treci dintr-o petrecere in alta! Doamne-ajuta sa fie asa tot anul care vine! :)
    La multi ani, adolescentei!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc,draga Alina,asa a fost intradevar,in noiembrie 29 a fost ziua fetei mai mari,in 24 dec.,a celei mici ,acuma a fetei prietenei mele,si uite asa...ma bucur de bucuria lor...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Iasmina să ne trăieşti,
    Veşnic tu să străluceşti,
    Viaţa să-ţi fie frumoasă,
    Toate să şi se-mplinească...

    Gândurile mele bune să ajungă la voi şi acest sfârşit de an să vă umple sufletele de bucurie.

    Zile pline de iubire!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa traiasca Iasomia ta! :)
    "cu ocazia implinirii zilei de 15 ani"

    RăspundețiȘtergere
  10. Iasomia,da...sa traiasca!sa se bucure mama ei de fericirea ei.Multumesc Dane!

    RăspundețiȘtergere