Sentimente..



si ce daca…

tu esti departe..


si ce daca..

o lume intreaga ne desparte


eu sunt aici..

da,suntem mici..

dar impreuna…

suntem ...suntem mai mari decat o Luna..

suntem noi..doi…suntem …amandoi..


distanta ne desparte..

insa cuvintele ne sunt aproape..

esti suav,esti ca o perla,

esti dulce,esti dulce ca mierea…

esti frumos,esti Fat Frumos…

esti tu..esti…perfect…

orice defect…

tu ai..pentru mine este o calitate…

o calitate…nimic nu ne desparte…


esti amuzant…esti bland…

esti retras…esti ..perfect..

pentru mine…

tu ai niciun defect…

frunzele iti ating fata palida…

sentimentele iti strapung inima neconsolata…

eu sunt aici,tu esti acolo..

dar suntem impreuna..

intre noi niciodata nu ploua..


orice promisiune neimplinita…

orice vorba nespusa…

orice zambet neasteptat…

orice cantec necantat…

orice postare nepostata..

orice pagina neintoarsa…

toate se intorc…

destinul..isi va face loc..

intre noi doi…un inaltator foc…


te ador…imi esti drag..

ador sa te culeg..atunci cand te prind..

mai rar…dar oricand…in orice moment..

eu iti spun tot ce simt..


eu nu ascund,nu stiu , nu pot...

pentru mine...tu esti singurul antidot..

13 comentarii:

  1. :) (hmmm am o banuiala....) FOARTE FRUMOS Adniana;)

    RăspundețiȘtergere
  2. deci.........stii cand eram eu mica si prostuta...scriam pe starada...



    ADIANA+FERI=LOVEEEEE



    eu asta inteleg de aici...voi , fratilor ce intelegeti?????

    :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  3. cate greseli am....emotiile sunt de vina:))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Adniana,e clar!cand iubesti defectele le vezi drept calitati,si chiar daca distanta e mare il simti aproape,mi s-a intamplat si mie la fel...cunosc sentimentul.Il porti cu tine in gand,in suflet...si asta mi se pare minunat!

    RăspundețiȘtergere