Articolul tau

Daca esti un blogger care scrie cu bunul simt,poti sa iti expui articolele si pe un blog cu Page Rank 4,cum este si 100 Ro.Articolul tau va aparea instant pe acest blog,iar in cateva minute(incredibil,nu?) va aparea si in indexul Google. Asadar,in cateva minute gandurile tale vor fi expuse in fata a sute de potentiali vizitatori. De asemenea, poti sa "chemi" cititorii pe blogul tau, lasand in postare un link si catre blogul tau.

Daca esti inregistrat pe 100 Ro intra in contul tau blogger, unde poti scrie direct din panoul de comanda.

Daca nu esti inregistrat, inscrie-te aici, sau scrie articolul chiar pe aceasta pagina, fara inregistrare sau autentificare:


Scrie articolul tau:



19 comentarii:

  1. htp://andreighiorghe.blogspot.com email themalebrain@gmail.com astept confirmarea si parola pentru a posta pe acest blog!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://neamtu.romascani.ro
    Astept confirmarea si parola, ca sa incep posta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. salut. imi plac masinile alfa romeo sunt misto si au modeluri faine chear imi plac

    RăspundețiȘtergere
  5. salut sunt tot eu si mai am ceva de adaugat sunteti tari si marfa aia care le fac

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta cu trimiterea parolei este gluma sau ce ?

    RăspundețiȘtergere
  7. larry potter,nu e gluma,am avut cativa indivizi care publicau articole aiurea,astfel incat am luat aceasta masura.;)

    RăspundețiȘtergere
  8. nu mai pot publica sau imi trebuie parola? daca e ultima varianta, care ar fi parola? toate bune...

    RăspundețiȘtergere
  9. Să înţeleg că este vorba şi despre articolele mele - pentru că de o lună de zile tot vă solicit parola - cel puţin un refuz - să ştiu şi eu ce şi cum...

    RăspundețiȘtergere
  10. Vă mulţumesc pentru respectul de care daţi dovadă!

    RăspundețiȘtergere
  11. ati inceput sa va enervati cititorii si nu este bine.. si eu am vrut sa adaug un articol dar nu pot din cauza acestei parole!

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim,poti sa te inscrii accesand linkul de mai sus,si dupa ce vom vedea cine esti,vei avea permisiunea de a scrie.Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună Ziua !
    ~
    Domnilor ... vorbiţi limbi străine !
    Nu înţeleg NIMIC !
    ...
    m-am abţinut să public, pentru că ACUM mă consider ANOST !
    Sper să-mi revin !
    (nici la mine NU prea public)
    Recent, citind un pic LA ALŢI Bloggeri F.F. Buni (clasificaţi SUS în ZeList)(CABRAL), am înţeles ce înseamnă "spam" de comentariu !
    Dar VĂ ROG:
    CE ÎNSEAMNĂ "spam" de ARTICOL ??
    Vă rog, precizaţi nişte REGULI !
    Pe cele de BUN SIMŢ ... LE APLIC !
    ~
    Vă mulţumesc !
    ~
    Cornelius,
    PS: ["spam" de ARTICOL] este "prescurtarea" mea, la...CÂT am înţeles eu, din ce aţi spus !
    ...
    Vă repet:
    DACĂ eu sunt "O Buruiană", vă rog SĂ MĂ PLIVIŢI ! ... puţini, dar buni ... FORMEAZĂ "ELITELE" !
    sau: mare atenţie ÎNSĂ !
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  14. Pentru a se elimina certurile de pe acest blog, cele mai multe la adresa postării de link-uri de continuare a articolelor, ar fi bine să publicaţi un "regulament de funcţionare" în baza căruia să "putem fi traşi la răspundere".

    De exemplu, există site-uri, asemănătoare acestuia, care permit prezentarea în câteva rânduri a articolului, acesta urmând a fi citit pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  15. am completat formularul de inscriere .... dar il citeste cineva ?
    sau ne anunta cineva daca am fost admisi sau nu ?
    cred ca asa ar fi cel mai corect...sa stim si noi daca si cat mai asteptam acea minunata parola!


    numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna ZIUA !
    ~
    Mi se pare de BUN SIMT... si o precizare necesara, "comentariul" de mai sus, al doamnei iguana !:

    [ar fi bine să publicaţi un "regulament de funcţionare" în baza căruia să "putem fi traşi la răspundere".]

    avand, iata, o buna MOTIVATIE !:

    [De exemplu, există site-uri, asemănătoare acestuia, care permit prezentarea în câteva rânduri a articolului, acesta urmând a fi citit pe blog.]

    ~
    Cornelius,

    PS: să mai zică "cineva" ... că NU este "bine" ... să asculţi de : INTUIŢIE !

    eu:
    am intrat (intuiţia)
    am citit
    am comentat (un GÂND BUN !)
    am plecat (să NU stresez ... auditoriul !)

    (căci: toţi TRĂIM în "Natură", deci, este FIRESC să o respectăm !)

    între mine şi Dumnezeu, sunteţi VOI, semenii mei. De la voi "ştiu" multe !
    De ex: (citez)

    "Celula de bază a Societăţii este FAMILIA".

    Vă întreb:

    Dacă OMENIREA este o familie, atunci ea (Omenirea)...
    A CUI CELULĂ ESTE !?

    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  17. buna„ astept pe email daniel_96_rapid@yahoo.com numele si parola . ms mult

    RăspundețiȘtergere
  18. buna astept pe mail adriel_raducan@yahoo.com parola ms

    RăspundețiȘtergere