:: De pe facebook adunate

Titlu: De pe facebook adunate
Autor:: anelises
Poza:
Articol: Cum imi citeam eu notele scrise de mine pe facebook, am dat peste o scrisoare.Nu stiu exact daca am mai pus-o aici asa ca nu dati cu bata.
Scrisoarea asta nu e scrisa de mine, dar un motiv oi fi avut eu de am culeso. Mi-a placut, spune multe chestii pe care le simt si eu.So...enjoy!

"Iubeste-ma, iar atunci cand pleci…. sa ma omori"

"Ce-ar fi sa ma iubesti?Sa ma duci in univers..sa navigam pe o stea…si sa-mi spui ca sunt iubirea ta…
Sa-mi spui ca sunt singura fata pe care ai putut s-o iubesti atat?
Hai sa navigam pe curcubeu…sa traim fiecare culoare a lui
si sa ne iubim la soare….sa luam meteoritu si sa cadem in mare…sa navigam pe ocean…sa ne plimbam pe valuri…
Sa ne sarutam sub apa…sa visam la noi doi cum vom sta la batranete povestindu-le nepotilor cat ne iubim…de ce nu ma duci in infinit??
Sa ne iubim in nori si sa visam cum ne tavalim in aer…sa-ti sarut gatul…si buzele ce ard alaturi de mine…vreau sa fi lumea mea…iar eu universul tau… hai sa fim noi…cei doi copii ce se iubesc mereu.
Sa ne certam unul pe altul cand gresim…si sa ne impacam facandu-ne sa ne pierdem pe iarba verde…. iubindu-ne in ploaie si in soare…cand se cutremura pamantul..noi sa ne strangem in brate si sa ne juram iubire…
Sa-mi uit dragostea la tine…si sa mi pierd mintea fara tine…uite cum ma privesti…nu stii..dar ma ranesti…cu vorbele tale reci…ce-mi ajung pana in cele mai ascunse si pierdute locuri din inima mea impietrita…
Daca as putea sa te iau de mana cand toata lumea se uita la tine… si sa-ti spun ce simt pentru tine…sa ti spun ca vreau sa fiu cu tine in toate anotimpurile de azi inainte…sa-ti spun ca nu vreau sa irosesc nicio clipa fara tine…vreau sa ma trezesc cu tine..sa traiesc cu tine…sa beau cu tine… sa zambesc cu tine…sa nu pot trai fara tine…fara mangaierea ta…fara sarutul tau… fara parul tau…fara respiratia ta…fara offul ce-l simt cand ne dam drumul mainilor… Vreau sa fi sangele meu…sa pot sa ma pierd in fumul de tigara mereu cu tine… vreau sa fi acea inghititura de vin dupa o lunga calatorie in desert…vreau sa fi in sangele meu…sa fi drogul meu…sa vreau sa mi intri mereu in vene…. sa nu lipsesti niciodata…si cand pleci..sa ma omori…
Sa stam intinsi pe o petala si sa ne pierdem hainele in vant…fii iubirea mea!fii tot ce vreau eu…si o sa fiu ce vrei tu!"

Sursa: profadesex.ro
http://www.anelises.blogspot.com/

Visitor Ip: 188.27.192.212

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu