Caut sa inchiriez unei familii de romi (sau) O lume plina de rautate

Am sa va povestesc azi despre un caz mai special, si anume un client de-al meu s-a gandit sa inchirieze apartamentul mobilat, utilat, lux, intr-o zona super  unor tigani. Vrea sa-i duc acolo, pe cei mai galagiosi si mai nespalati tigani pe care ii gasesc, nu-l intereseaza nici banii prea mult, vrea doar o suma modica ca si chirie, tot ce-l intereseaza pe proprietarul acestui apartament este sa se razbune pe vecinii sai, cu care este in conflict de ani de zile, si carora vrea sa le faca viata amara, trantindule acolo niste vecini mai cafenii. Degeaba am stat eu sa-i explic ca si el are de pierdut, ca-i va zgaria mobila, strica apartamentul etc, astfel de oameni, ca el una si buna: sa-mi aduci tigani dar nu din aia educati, vreau din aia care stiu sa se exteriorizeze de sa rasune blocul.
Ramane de vazut daca voi putea  sa-i gasesc asemenea clienti, cert e ca lumea a cam luat-o razna. Ma intreb unde incape atata ura in noi?

Un comentariu:

  1. Ura si iubire... Vesnica problema. :))

    Ura de rasa este nesemnificativa fata de ura contra vecinilor. Din punct de vedere democratic vecinul vostru este evoluat. Bravo lui! :)))

    Acum se va vedea daca sacrificiul lui Iisus pentru iubirea de "aproapele" nu a fost degeaba. Chiar daca aproapele este putin mai colorat, voi vecinii, ca buni crestini, va trebui sa-i iubiti... :))

    RăspundețiȘtergere