:: Blogul meu

Titlu: Blogul meu
Autor:: http://derscanu.net/media/internet-media/al-200-lea-articol/
Poza:
Articol: Am inceput acest blog in febroarie 2010. Fara sa stiu ce inseamna HTML, CSS, platforma wordpress, blogul in general, am invatat pas cu pas. M-am lovit de foarte multe probleme, am urmarit tutoriale, am studiat alti blogeri, am pierdut nopti intregi. Mai am multe de invatat.

Visitor Ip: 92.81.93.189

Un comentariu:

  1. Bună Ziua !
    ...
    ~
    Am intrat ~ nu am mai fost de mult ~ fără să văd nimic dinainte !
    Am dat de : http://derscanu.net/media/internet-media/al-200-lea-articol/ . Spune că este începător (dar, văd că are deja 200 de articole).
    Să încerc SĂ ÎL VĂD !
    ~
    L-am văzut !
    Concluzia :
    din punct de vedere TEHNIC ... cunoaşte şi aplică MAI MULTE decât mine ! Cu mult mai multe.
    FELICITĂRI !
    Încă nu am avut (şi nu am acum !) timp să-i văd activitatea reală: adică, prin ARTICOLELE prezentate ~ Ce doreşte DE FAPT !
    ~
    Deocamdată atât !
    La mine fac link pe listă nouă : Tehnicieni
    ~
    Cornelius,
    PS: apropo ! Am nevoie de tehnicieni din Bucureşti ... m-am BLOCAT ... am ajuns până unde am ajuns FĂRĂ TEORIE şi fără limbă engleză ! UN Prieten cu care să convorbim, eventual ... la un pahar de BERE !
    Şi care ... uneori ... SĂ-MI ARATE câte ceva !
    Vă ROG !
    ~,

    RăspundețiȘtergere