BĂ! NU-ŢI PASĂ DE URA MEA?

BĂ! Nu-ţi dau un milion!

Dacă mi-l iei fără să mă fi întrebat, însemnă că mi-l furi!
Dacă mă întrebi, eu îţi spun clar că nu ţi-l dau!
Şi în acest caz, ştiind că nu vreau să-ţi dau 100 de lei, adică 15% din pensia mea şi totuşi iei aceşti bani din contul meu, FAPTA se numeşte FURT!

BĂ, nu băga mâna în pensia mea, din care mai furaseşi ceva, cu un an înainte, că te plesnesc cu gândurile mele peste degete şi SUFLET!
BĂ, te urăsc de 100 de lei, pe tine şi pe tot neamul tău de hoţi!

BĂ acesta, fără nume, care nu mă laşi să dorm de frica hoţiei tale,
care nu mă laşi să-mi trăiesc în demnitate bătrâneţea,
care mă condamni la umilinţă...până la moarte...
NU-ŢI PASĂ DE URA MEA?

6 comentarii:

  1. deja copiii si nepotii acestor persoane care da astfel de ordine sunt luate in vizor de catre DUMNEZEU ... atentie la aceste FAMILII cum se inneaca in IGNORANTA !

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut la nebunie articolul !!!!!

    Cu admiratie,

    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  3. Antiignorantu,
    până la DUMNEZEU, ne mănâncă sfinţii lui Băse!
    Mulţumesc de comentariu.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Şi ţie îţi mulţumesc Odorica!
    Acum încep să citesc din urmă ce ai mai postat şi tu...
    Am rămas în urmă cu lectura pentru că am fost la Cluj ceva timp...cu treburi.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mariana,

    O sa iau articolul tau si o sa-i dau drumul pe morisca de e-mailuri. Se poate? Am prieteni care incing internetul "la rosu" .

    RăspundețiȘtergere
  6. Sigur că da , Dănuţule!
    Chiar îţi mulţimesc pentru asta.:)
    Cât de curând mă risc şi cu alte PA-uri, asemănătoare.

    RăspundețiȘtergere