Sfarsitu' lumii... vine, da' nu prea


Nimic nu inceteaza sa te surprinda niciodata. In fiecare zi, exista acel mic lucru, care sa reuseasca sa te surprinda el catusi de putin. Iaca azi, dupa ce am facut ochi mari, m-am asezat in fata calculatorului (neavand alte alternative, trebuind sa fac inca de luni pe baby-sitter-u'...) si, tot umbland de colo, am ajuns la un status al cuiva din lista mea de mess ce mi-a dat o "VESTE SOC!".

Imi pare rau pentru cei ce si-au facut felurite planuri pentru 12.12.2012, dar trebuie sa vi le naruiesc. Nu mai vine sfarsitul lumii. A fost decalat cu 50, daca nu 100 de ani. Stiu, este tragica vestea asta, dupa cum si citeam intr-un comentariu lasat la stirea asta undeva pe net, in care cineva spera ca, odata cu sfarsitul lumii, vom putea trage in teapa F.M.I. si sa nu le mai dam banii inapoi.

Bine, lasand aerul sarcastic deoparte, s-a gasit un respectat cercetator american (Gerardo Aldana, associate professor of Chicana and Chicano Studies at the University of California at Barbara) sa se uite cu un ochi mai ager peste blestematul ala de calendar maya si sa ne spuna ca am fost chiori si l-am interpretat gresit. A zis mai multe despre ce si cum am reusit magaria asta, dar mi-e lene sa zic si deci, te invit la lectura, in engleza, ca doar s'tem emancipati si stim toti sa vorbim ienglezejte:

http://www.futurity.org/society-culture/end-of-the-world-not-so-fast/

Astfel, care va sa zica, lumea iarasi respira putin, iar mai tarziu, sa se apuce sa fiarba iar, pen' ca vine sfarsitul lumii. Si eu care credeam ca imaginatia omului e limitata (bine, nu credeam asta, dar da bine la imagine).

Un comentariu:

  1. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

    RăspundețiȘtergere