Manelistii sunt supusi instinctelor primare

Analizam comportamentul unor manelisti dintr-un clip. Multe femei dezbracate cu sunci ce atarnau mai ceva ca la scroafa mea din copilarie. Bani aruncati peste tot ce vor sa arate putere si *baza* ... Am sa fiu simplu pentru ca nu are rost sa fac tam, tam de ceva care nu merita prea multa importanta. Definitie: Manelistii sunt supusi instinctelor primare: bani, sex si mancare. Care e diferenta dintre animale si ei? Niciuna ! Ambele categorii traiesc dupa instincte fara sa foloseasca ratiunea. Asta nu e o rautate, este o constatare!

2 comentarii:

  1. Ai dreptate si nici nu prea e de comentat. Am insa o nedumerire: oare ce sa insemne "scroafa mea din copilarie"???

    RăspundețiȘtergere
  2. e vorba de porcul meu ce il taiam de craciun in copilarie, in general erau scroafe umflate care faceau si purcelusi, aceste fete din clipurile manelistilor se aseamana cu scroafele mele... acum nu mai am scroafe ca a venit criza :D

    RăspundețiȘtergere