In fiecare an pierd cate ceva

Aveam 26 de ani cand am descoperit primele riduri aparute. M-am resemnat si am mers mai departe. La 27 de ani am plombat prima masea, ca apoi la 28 sa ma trezesc ca o pierd de tot. Tot la 28 de ani am descoperit si primele fire albe aparute. Ma intreb ca va urma sa pierd la 29? Sunt constient ca odata cu trecerea anilor voi pierde din ce in ce mai mult, pana la apogeu, si apoi vei urma tu, cel care ganguresti astazi. Pentru ca tineretea si frumusetea e ca o fata mare, care isi pierde puritatea odata cu prima noapte de dragoste.

Andre

3 comentarii:

  1. Pierdem cate o rasuflare din clipa in care ne nastem, dar castigam clipe in aceasta lume si frumoase dar si mai putin frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  2. fiecare pierdere trebuie compensata cu ceva frumos...

    RăspundețiȘtergere
  3. e drept ca in fiecare an poti pierde cate ceva,dar la fel de adevarat e ca an de an poti castiga cate ceva...si poti alege sa imbatranesti frumos

    RăspundețiȘtergere