O NOUĂ ZI...

Ai reuşit s-atingi Lumea Poveştilor cu mâna,

Te uiţi la mine strengăreşte şi îmi repeţi întruna:

„Sunt fericit cum n-a mai fost
Mă simt iubit şi-mi este bine
Doar când sunt lângă tine!”

Îţi stau alături, te privesc,

Îţi sorb din ochi imagini,

Tu îmi zâmbeşti şi mă săruţi,

Trăim povestea de iubire

Ce la chitară o cânţi...

“Şi te iubesc cu milă şi cu groază
Tot ce-i al tău mi se cuvine mie
Ca un nebun de alb ce capturează
Regina neagră pentru o veşnicie”

Eu scriu de zor un comentariu

Către un cititor fidel,

Îi mulţumesc că ne doreşte

Doar gânduri bune, de poveste.

În noua zi îţi sunt alături

Cu toată dragostea-n priviri,

În suflet şi în gând purtăm

Povestea unei mari iubiri.


Geanina Codiţă



6 comentarii:

  1. Geanina sa fii urmarita merita de aceasta iubire,iti da atata lumina...incat o simtim si noi cei care te citim.

    RăspundețiȘtergere
  2. @tasha,
    aşa să fie precum spui, draga mea.

    Mulţumesc pentru că ai răbdarea de a-mi citi scrierile.

    LA MULŢI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  3. Geanina,stii ca-mi place ce scrii...imi plac oamenii care stiu sa iubeasca...tu vad ca esti una dintre ei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos, ca de obicei.
    La multi ani si un an nou excelent!

    RăspundețiȘtergere
  5. @tasha,
    SUFLETUL MEU SCRIE...

    TE ÎMBRĂŢIŞEZ PESTE NORMĂ, DRAGA MEA DRAGĂ!

    RăspundețiȘtergere
  6. @April ,
    MULŢUMESC PENTRU TRECERE ŞI COMENTARIU.

    SĂ AI ZILE PLINE DE IUBIRE, DRAGA MEA!

    RăspundețiȘtergere