:: Gustul libertatii

Titlu: Gustul libertatii
Autor:: La Rose Jaune
Articol: Zilele trec
In aceeasi cadenta monotona
Rasnita timpului macina viata noastra
Intre locuri de munca si treburi minore
Ce rodeaza nervii, sentimentele si trupurile.
Alergari in cerc, teluri alambicate
Piedici, poticniri, mers fara tinta
Rutina perversa cu aspect de siguranta.
Prizonieri intr-un mediu restrans si josnic
Produse conforme unor grafice pesimiste
Duse de valul conformismului...
Si zilele tot trec...
Cand ne-am pierdut libertatea?
Parca mai simtim in gura gustul dulceag
Al aerului respirat in fuga nebuna prin paduri
In muzica izvoarelor si pasarilor.
Am fost candva oameni liberi
Care intelegeau glasul pamantului
Care stiau sa priveasca stelele
Sa simta pulsul naturii si traiau in ritmul ei...
--
Visitor Ip: 79.117.78.215

4 comentarii:

  1. Cand ne-am pierdut libertatea? oare ne-am pierdut-o?...alergam in cercuri,imi place cum ai spus...poate ai dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Omul si-a pierdut libertatea. Nici el nu stie cand. Am evoluat, stiinta si tehnica ne-au adus beneficii incomensurabile... ne intrebam insa cu ce pret... Nu ti s-a intamplat sa-ti vina sa alergi uneori printr-o padure sau pe o campie?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sal daca esti bun sa dai si tu codul html de la siteu asta
    http://catalinlungu-100ro.blogspot.com
    Raman dator nu vreau sa pierd 4 5 ore airea pana aflu cum fac sa dispara Navbar si configuratia antet
    Daca doresti trimitel la adresa rootradio@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna seara si bun gasit tuturor!

    Da... chestia cu libertatea e o poveste intortocheata. Oare am avut-o intr-adevar sau ne place noua sa credem asa?

    RăspundețiȘtergere