FLORI ALBE




De ce sunt florile mele albe?
Daca mi-ati pune aceasta intrebare, v-as raspunde:



Criza financiara, pentru mine, a inceput mai demult...Asa ca daca am vrut sa pictez si nu mi-am permis sa dau bani pe culori de ulei, am folosit ce aveam in casa.
Am cumparat ce se putea gasi mai ieftin: vopsea de piele"sigmaron",am gasit pinzele vechi,de ani de zile, gata date cu clei de oase, si am pictat ca sa-mi intru in mina.
Cind am terminat pinzele din stoc, am luat la rind sticla din casa: luminatoarele, apoi sticlele care fusesera ferestre si nu le-am aruncat cind am pus termopane.
De aceea, unele mici tablouri sunt alb-negru, dar pentru mine au o valoare sentimentala mai mare decit va puteti imagina...
Da, m-au ajutat sa ies din criza, mai ales din cea mentala...

7 comentarii:

  1. Da Danutule!

    Sunt narcise duble, sau crete, se zice prin alte parti ale tarisoarei...
    Nu-ti dai cu parerea, stai asa neutru ? Sau astepti sa scriu ceva mai "acatari" sa ma critici?
    Ti-am vazut azi "desenele", da te sti, cum de te-ai lasat?:(
    Vreau sa mai vad si eu alte lucrari de-ale tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehehe,Mariana,Dan ne da mai rarut,stie ca sarim, buluc pe capu' lui cu laude,ne plac tuturor desenele sale.Are o maniera personala,desenul lui este ca o poveste,daca ii gasesti capatul,desenul iti vorbeste,te tine de vorba...nu stiu daca intelegi ce vreau sa-ti spun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da Tasha, inteleg foarte bine...
    De fapt si la mine,daca le-as pune intr-o ordine anume, mi-ai citi viata ca o carte, sau asa mi se pare mie si de aceea le pun ala'n-dala

    RăspundețiȘtergere
  4. Mariana intelegem toti criza asta,bat-o vina,artisti consacrati si tot au probleme cu culorile,apoi tu?si ei vand cu bani frumosi,s-au scumpit toate...asta-i adevarul....
    Eu cum crezi ca am reusit sa achizitionez atatea lucrari?pentru ca eram cu ei si vedeam cu ce probleme se confrunta.A fost un fel de win-win...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Vezi? De aceea imi place mie de tine, Mariana! Esti un om echilibrat.. si daca ai avut si tu momentele tale de clatinare, ti-ai gasit imediat echilibrul, facand si ceva care sa ne bucure sufletul!
    Ii admir pe cei care stiu sa picteze..eu stiu doar canta... de aceea ma completez cu voi!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. AALLIINNAA!
    Ne-am gasit si aici. Asa este, nici nu stiu daca as da posibilitatea de a picta, pe "harul de a cinta".
    Mie imi vine sa doinesc doar cind sunt foarte suparata...
    Tu in schimb cinti tot timpul, cum am mai zis:"dumnezeieste"!

    RăspundețiȘtergere