Femeia din noi - femeia ideala

Plecam de la premisa total gresita ca femeia este ideala doar atunci cand:
-cand are marimile ideale
- cand nu are burtica
- cand nu rade pe strada
- cand nu vorbeste tare
- cand nu e murdara
- cand are mereu unghiile facute
- cand nu e ciufulita
- cand zambeste mereu la comanda...
...si multe altele...


Eu cred ca fiecare femeie este ideala pentru barbatul ce o iubeste.

Astfel....


Eu pot fi femiea ideala pentru barbatul de langa mine.
Deoarece doar eu pot sa-l faca sa zambeasca cel mai frumos.
...doar eu il fac sa-si calce singur camasile.
...doar eu sunt cea care gateste cel mai bine pentru el.
...doar eu sunt cea care il fac sa facem totul in casa impreuna.
...doar eu sunt cea care poate face dragoste cu el in toate felurile.
...doar eu sunt cea care reactioneaza frumos cand imi spune "esti frumoasa", chiar si atunci cand arat groaznic.
...doar eu sunt cea care nu il suna mereu cand e in oras cu prietenii lui.
...doar eu sunt cea care se supara cand uita sa dea un semn de viata intr-o zi, si asta il face responsabil si sa nu uite ca are o femeie langa el.
...doar eu sunt cea care il alinta cel mai cald.
...doar eu sunt cea care nu uita niciodata sa ii aminteasca ca e barbat si asta spune totul despre el.
...doar eu sunt cea care e frumoasa in orice rochie deoarece el ma soarbe din priviri.
...doar eu sunt femeia care rade zgomotos, cu gura pana a urechi, dar in acelasi timp am farmec.
...doar eu sunt cea care dimineata il cauta prin asternuturile ninse de somn si vise.
...doar eu sunt cea care ii spune rar "te iubesc", dar i-o arata mereu.
...doar eu sunt cea care nu-l minte doarece stie totul despre mine si doar el ma cunoaste complet.
...doar eu sunt pieptul pe care isi odihneste capul dupa o zi lunga de munca...

Doar eu...
Femiea din mine...
Sunt cea care naste iubire...

2 comentarii:

  1. Bun articol, frumoasa imagine despre "femeia ideala.:)
    As vrea sa competez si eu ceva daca nu te superi.:)
    Tot atit de ideala esti, daca din cind in cind : esti rea, ca sa-i dai ocazia ca EL sa fie bun; daca esti nervoasa si El are posibilitatea sa-si etaleze tot calmul din lume, daca il are:);
    si nu uita "femeie ideala" ca de regula linga tine nu va fi "barbatul ideal", numai daca tu vei "slefui" toata viata la aceasta "opera de arta" numita OM fie el barbat sau femeie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma intreb 'or mai fi multe semene de-ale tale care gandesc asa frumos?

    RăspundețiȘtergere