EA sau EL???

Eu am crezut intotdeauna si inca mai cred (:))) ca a fi barbat, e mai genial si mai ales mai simplu decat a fi femeie.
Cateodata, adica destul de des:D:D, mi-ar placea la nebunie sa fi....decat Monica.

De ce?


Pentru ca as putea:


- sa am o inclinatie spre lucrurile tehnice: sa pot sa-mi repar singur laptopul, calculatorul sau orice altceva...

- sa stau si pur si simplu fara sa ma intreb de ce aia, de ce cealalta etc.

- sa pot sa folosesc "p*** mea" sau "imi bag p**a" si tot tacamul si sa nu fiu vulgar sau sa mi se para ca suna urat si neobisnuit

- sa privesc lucrurile simplu si la obiect, fara sa ma ia dracii analizand o situatie...

- nu analizez si nu imi fac mii de scenarii daca ea mi-a zis ca e la facultate si nu-mi poate raspunde

- pot sa insel fara sa consider ca am facut ceva gresit sau sa ma mustre constiinta astfel incat atat de senin la fata o privesc pe iubita mea in ochi si ii : "Nu te-am mintit niciodata si nici nu o voi face."si sunt crezut....

- daca cineva ma scoate din pepeni l-as putea lovi sau l-as injura cum pot eu mai frumos fara sa-mi fac probleme ca am facut ceva urat

- sa nu-mi pese prea tare cu ce ma imbrac

- sa nu ma gandesc de fiecare data cand ma aplec si am decoletu ca mi se vad sanii:P

- sa am parte de sex oricand cu tipe superbe, iar a doua zi dimineata sa plec fara sa ma uit inapoi si mai important sa nu-mi pese(si noi fetele putem sa avem parte de sex oricand..dar nu am fi prea bine privite dupa asta si tot noi ne atasam fara sa vrem si suferim...si el doar ne-a...)

- sa uit lucruri gen : zile de nastere, flori, cadouri, sa sun...pe principiul "sunt barbat"

- sa merg noaptea pe strada si sa nu mi fie frica

- sa mananc muuuuuult si sa nu ma ingras

- sa ma plang ca sunt atat de nefericit, atat de incomplet, atat de lipsit de iubire si ea sa ma ia in brate si sa raman langa mine chiar daca eu sunt un nenorocit, dar extele ma scapa.. (pt. ca noi suntem fraiere...uneori)

- sa ma mandresc si sa am in fata reactii de genul wow... cand spun ca m-am culcat cu multe femei (daca eu as spune asta nu neaparat ca am si facut-o as fi din start o curva...inca nu ne depasim mentalitatea la capitolul asta?!!!)

- sa conduc mult mai bine

- sa termin o relatie si sa incep imediat alta..si nu cu oricine, ci cu o fata care arata super bine si sa nu ma gandesc ca ex-a sufera...

- nu ma simt ca dracu daca o fata ma refuza (asta stiu de la prietenii mei)

- sa am orgasm de fiecare data

- sa zambesc frumos, sa fac cu ochiul si sa spun "Imi place rujul tau" si sa mi se deschida nenumarate usi

- sa gresesc atat de tare incat sa ai senzatia ca nu m-ai mai ierta niciodata, dar sa vin la tine si sa fac doua glume, 3 promisiuni si tu sa ma ierti

- sa nu plang din orice

- sa nu am durerile de la menstruatie

- sa nu-mi fie frica ca raman insarcinata

- chiar daca nu mi-am vazut prietenii 2 ani, m-as purta la fel cu ei, am vorbi exact cum am vorbi daca ne-am fi vazut cu o zi in urma

- "p*** mea" devine semn de punctuatie si chiar raspuns si nu mi se pare ciudat deloc...totul e natural

Am generalizat...daa, stiu...nu toti puteti sa aveti acelasi caracterisitici, dar majoritatea din punctut meu de vedere.

Ce mai aveti si va e bine, simplu si usor...:P

4 comentarii:

  1. Eh, asta am zis si eu la un moment dat. Mai ales ca mi s-a spus ca am c%^&*(e mai mari decat tipi pe care-i stiu (cu mici exceptii). Dar mi-am dat eu seama la un moment dat ca nu-i asa grav sa fii femeie. Iti las raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  2. multe dintre afirmatii sunt total eronate:D

    RăspundețiȘtergere
  3. :))....am zis la final ca am generalizat si ca nu neaparat toti sunteti la fel..si tu poate esti exceptia....

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) ce tare e articolul,chiar ma gandesc...ce bine e sa fii barbat:P

    RăspundețiȘtergere