Cum să te prostească Iliuţă, frate?

Eu sunt unul dintre duşmanii declaraţi ai somnului. În ultimii 3-4 ani nu cred că m-am culcat mai devreme de ora 1 pentru că mereu am câte ceva de făcut sau pentru că mai butonez aiurea telecomanda în speranţa că voi găsi ceva interesant de văzut la TV. Aşa mi s-a întâmplat şi acum câteva seri. Zapez eu ce zapez pe la 1:30 noaptea şi îmi opresc atenţia asupra Antenei 1 unde, de obicei, sunt piţipoancele alea stresante care vorbesc mult şi fără rost ca să te convingă să le bagi un bănuţ în buzunar prin concursurile lor pentru retardaţi mintal. Pe postul cu pricina era un băieţaş cu privire de bou speriat şi faţă de poponaut în acelaşi timp (n-are de ce să se simtă jignit că asta-i realitatea). Sub el văd că scrie cu ditamai literele: "Iliuţă - numerologie". Atunci zic să stau să mă uit la el că poate o fi vreun doctor docent în numerologie şi prima mea impresie e de neam prost. Şi fac greşeala să-l şi ascult. Săracu' de el... În afara faptului că e peltic, e şi agramat şi simte mereu nevoia să încheie fiecare propoziţie (că la fraze n-a ajuns încă) cu "totuşi". Nu ştiu, frate, cine l-o fi angajat, dar băiatul ăla ar trebui să fie undeva prin clasa a 3-a primară sau aşa ceva. Aşteptam cu o emoţie crescândă să sune primul telespectator ca să ascult ce poate să-i debiteze mintea micuţului cretinoid (ca să vedeţi cu ce-mi pierd eu minute preţioase din viaţă). Şi, într-un final, când eu aveam nevoie de nişte pastile de nervi ca să-l mai suport pe Iliuţă ăla mic şi peltic încă 3 secunde, ei bine, da, minunea s-a întâmplat! Un naiv a sunat! Tarifele la astfel de excremente televizate sunt destul de mari, zic eu, dacă nu extrem de mari (1,19 ieuro/minut). I-a spus cretinelului data naşterii, după care micuţul Nostradamus şi-a început pledoaria care n-avea absolut nicio legătură cu viaţa bietului naiv care plătise ca să fie prostit în direct. Şi atunci mă întreb: cam câţi neuroni în moarte clinică trebuie să existe în căpşorul tău ca să crezi că un papagal peltic e în stare să-ţi ghicească viitorul stând cu o amărâtă de foaie în faţă??? Cam cât de naiv şi prost trebuie să fii? Băi fraţilor, mai treziţi-vă odată că suntem deja în secolul 21! Nu mai speraţi să aflaţi dacă în noaptea următoarea veţi merge de 2 sau de 3 ori la budă! Ca să vedeţi că expertul numerolog Iliuţă (că parcă ai lui nu puteau să-l numească Ilie, Ilioi sau oricum altcumva) este ceva de te iei cu mâinile de creierii capului şi-ţi vine să alergi vreo 10.000 km, am găsit şi o înregistare cu analfabetul peltic. Luaţi de vă râdeţi!
P.S: Nenea Iliuţă, spune-i lu' nea Felix (Dan Voiculescu) să-ţi dea bani de-o ciungă ca să-ţi cumperi şi tu altă cămaşă că pe aia în carouri o porţi de când se bătea Ştefan cu turcii! Ruşinică!


MĂ MAI GĂSIŢI PE BLOG-UL MEU PERSONAL: EXERCIŢIU DE ATITUDINE

4 comentarii:

  1. E penibil băiatul ăsta...
    De multe ori mi-am zis să rezist măcar un minut să mă distrez pe seama lui,dar zău că nu pot ..

    RăspundețiȘtergere
  2. Ddar eu care intretin 189 de site-uri subdomeni si 3 domeni eu ma culc numai pe la 8 ziua ultimu achizitionat este www.evV.ro
    cine ma poate ajuta pentru dezvoltarea lui este rugata sa ma contacteze la rootradio@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. m-ai făcut să râd, mă recunosc în fierberile tale ... explicația este: cine se aseamănă se adună ... și tu acum :)

    RăspundețiȘtergere