amatarasu.wordpress.com

Autor: Yuri

Cuvinte cheie:Muzică, seriale, filme, anime

Descriere blog: Sunt o fire veselă, deşi mă evervez cam repede, sunt puţin cam impulsivă, dar lucrez încă la aceste 2 aspecte :D

Imi plac filmele , muzica si animeurile. Îmi place să mă plimb în aer liber, iubesc muntele şi florile. Apreciez sinceritatea la o persoană şi devotamentul. Urăsc prostia şi nesimţirea, indiferenţa şi răutatea.

Am terminat Facultatea de Psihologie şi ziceam că vara aceasta urma să dau licenţa. Am dat-o, am luat-o şi acum mai rămâne să mă decid la ce master mă înscriu.

Mi-am făcut blog din curiozitate, din dorinţa de a avea un loc unde să-mi pot scrie gândurile, impresiile, părerile, un loc în care să pot evada fără să-mi pese de nimeni şi de nimic.

http://amatarasu.files.wordpress.com/2010/01/cropped-caress__by_silwenka.jpg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu