A decapitat

Nigerianul care a DECAPITAT un soldat in Londra: Iubesc al-Qaida

autor: FrontPress 10.12.2013

terorist londraUnul dintre cei doi terorişti islamişti care l-au ucis în primăvara acestui an pe soldatul englez Lee Rigby, măcelărit cu cruzime în plină stradă în Londra, a afirmat luni că “iubeşte al-Qaida” şi că îi consideră “fraţi” pe membrii mişcării extremiste, în prima zi a depoziţiei sale în faţa unui tribunal din Marea Britanie.
Chestionat de avocatul său în legătură cu ce înseamnă pentru el al-Qaida, Michael Adebolajo, în vârstă de 28 de ani, a răspuns: “Eu îi consider pe cei din al-Qaida drept mujahedini. Îi iubesc, sunt fraţii mei, cu toate că nu i-am întâlnit niciodată”. “Mujahedinii sunt armata lui Allah”, a adăugat el în faţa tribunalului Old Bailey din Londra.
Tânărul a explicat că a devenit “mujahedin” în 2002 sau 2003. “Când eram mic, nu m-am gândit niciodată să omor un om. Nu este genul de lucruri la care se gândeşte un copil normal”, dar “după ce am devenit mujahedin, am înţeles că aş putea omorî un soldat”, a continuat el, citat de Agerpres.
Adebolajo a explicat că împreună cu complicele său, Michael Adebowale, 22 de ani, s-a rugat la Allah pentru a ataca un soldat şi nu un civil. În ziua crimei şi “în noaptea precedentă, m-am rugat lui Allah şi l-am implorat (…) să atacăm un soldat şi numai un soldat”, a povestit Michael Adebolajo, care s-a aflat la o distanţă de câţiva metri de familia victimei la tribunal.
“Nu voi regreta niciodată că am urmat poruncile lui Allah (…) Eu fac ce îmi ordonă Allah să fac”, a conchis el.
Michael Adebolajo şi Michael Adebowale, cetăţeni britanici cu origini africate convertiţi la islam, au pledat nevinovat pentru uciderea lui Lee Rigby la 22 mai, chiar în apropierea unităţii militare din cartierul Woolwich. Totuşi, într-un material video filmat chiar după comiterea crimei, primul suspect explică cum a vrut să îi răzbune pe “musulmanii ucişi de soldaţii britanici”. Uciderea soldatului, care era îmbrăcat în civil şi se afla în afara serviciului în momentul atacului, a şocat întreaga Mare Britanie în vară. Atacatorii, care au folosit machete şi cuţite de măcelărie, au încercat să îl decapiteze pe bărbat în faţa câtorva zeci de martori oripilaţi. În timp ce îşi înjunghiau victima, aceştia au strigat necontenit “Allah este mare”. Nimeni nu a intervenit, mulţimea fiind ţinută la distanţă şi ameninţată cu un pistol de către unul dintre musulmani. Cei doi au fost reţinuţi de poliţie abia după ce forţele de ordine au tras focuri de armă asupra lor şi i-au rănit. Sursa: FrontPress.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu