Un banc cu evrei....

Banca Israeliana
 Samuel, evreul, se duce la Banca Israeliana.
 - Buna ziua, Samuel, il saluta respectuos angajatul bancii.
 - Buna ziua, am venit sa solicit un credit de 1 dolar.
 - 1 dolar?? Dar, Samuel, iti retrag aceasta suma fara problem din oricare din conturile tale!
 - Nu! Eu vreau un credit de 1 dolar, suma pe care o rambursez intr-o luna. Daca nu-mi dai creditul, Samuel retrage de la voi toti banii, toate bijuteriile, retrag totul.
 - Dar Samuel… Bine, daca tu vrei acest credit, ti-l dam. Uite hartiile pe care trebuie sa le completezi.
 - Care este dobanda?
 - 3% pe luna.
 - Ok, dar as vrea sa imi las BMW-ul garantie la credit.
 - Nu, Samuel, nu este nevoie, conturile pe care le ai sunt garantia suficienta.
 - Daca nu-mi luati BMW-ul drept garantie, Samuel retrage de la voi toti banii, toate bijuteriile, retrag totul.
 - Ok, Samuel, poti lasa BMW-ul personal drept garantie, timp de 30 de zile, in parcarea subterana a bancii.
 - Perfect!
 Samuel se duce fericit acasa si-I spune sotiei sale:
 - Ruth, Ruth! Putem pleca linistiti in concediu, am facut rost de parcare cu 1,03 dolari o luna intreaga!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu