Romania nu este macar un stat mafiot. Daca ar fii s-ar munci in draci

Foto: pitipoanca in zdrente.
Masinaria  sistemului politic din Romania, care a cuprins toata tara, cauta sa ne invrajbeasca si mai ales, sa ne prosteasca.
La tv. sint scosi in fata piese tari ca, Cosea, Ilie Serbanescu  si alti prostituati politic care incearca, sa ne spuna ca nu sint bani si ca, criza mondiala este de vina si noi ca am cheltuit  prea mult si am trait prea bine:)))).
Se vrea cu tot dinadinsul indobitocirea noastra, pentru a nu se pun e punctul pe I. Au furat si se fura in draci,  pina nu  vor mai avea ce fura pe sute de ani, noi fiind ingropati in datorii. Aceste sute de miliarde de euro, de care se bucura acum ei, dovedeste  cit de cretini ne cred. Eu vreau ca acesti nemernici scosi in linia intii  spunindu-ne ca  nu sint  bani, sa plateasca pentru ca au acceptat acest rol ingrat. Au  ajuns sa creada si ei ca vad ca se enerveaza,  se inrosesc la fata si fac spume la gura.
Dovada cea mai buna este ca pentru  construirea autostrazilor, noi toti am dat 20 miliarde de euro, si nu s-a  construit nimic. Dar odraslele  si pitipoancele acelor regi ai asfaltului s-au bucurat si se bucura acum de  aceste sume enorme, care ne-ar fi facut sa nu simtim nici un fel de criza,  nu criza mondiala. Merita  acestre cazaturi ale  coruptiei romanesti un asa de mare sacrificiu?  Caci au luat banii, i-au papat si ii vor papa cu alte pitipoance  3 generatii  de aici incolo si noi am platit si la construirea autostrazilor  vom plati din nou. De ce  primadonele  partidului stat, nu spun asta si vad ca se burzuluiesc la noi ca, nu sint bani de parca i-am mincat noi, niste  oameni care nu am avut si nu avem nici o putere la vot, simtem victime. Asteptarea asta   ca alegerile din 2012  va schimba situatia, este in desert. Indiferent cine va cistiga vor fi momiti de primul betiv al tarii, sa  intregeasca  majoritatea puterii si tot ce vor  sa faca cu noi, vor face. Sa fie o lege care sa interzica sa treaca in tabara opusa  celor, care i-au votat pentru  demnitati meschine.Acum cind am vazut clar ce se intimpla cu beizdadelele   puternicilor politici ai zilei, am o mare indoiala ca va fi indeplinita vointa alegatorilor.
Ei de frica, cu sabia deasupra capului  vor vota, cum spune  banditul sef si partidul va fi multumit  si va spune ca este cel mai bun  primar(de exemplu), ca a adus  cele mai multe voturi. Prin  atac banditesc la  fiinta si vointa umana, prin voturi murdarite cu singe.
Dar ce fel de stat este acesta? Un stat mafiot? Am citit mult despre Mafia, dar am vazut ca in constructii mai ales, cauta sa dea de lucru oamenilor. Cind se luau masuri impotriva  capilor Mafiei, oamenii(salariatii lor) erau primii care le luau apararea  pentrru ca, isi aparau viata lor, existenta lor si a familiilor lor. Nu iau apararea mafiei dar macar,  construiau ceva  pe cind banditii nostrii, de cea mai joasa speta  nu fac nimic, doar fura (am dat numai exemplu).
Romania,  nu se poate numi mafiot, caci mafia, impulsiona oamenii sa munceasca sa cistige bani, sa aduca bunastarea in  familiile lor, daca nu in totalitate bunastarea, macar siguranta zilei de maine. Acestia ne fura si ce avem si  ce construim fara sa faca nimic, decit sa ne sleiasca de puteri si sa scurga fiecare picatura de speranta, de sanatate, de viata,  din noi. Un popor  sarac, bolnav, semianalfabet este ideal  pentru a fi distrus si a fi adus, la conditia unor animale, carora le pot fi furate voturile(adica viitorul), pentru a arata Europei legitimitatea celor "alesi".Desteapta-te romane !!!!!!!!   CURAJJJJJJJJ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu