Disolutia societatii

Ca in aceasta imagine vad eu poporul nostru, precum taurul ranit si sintem dirijati de un bolnav psihic.

Ce traim noi acum se numeste disolutia societatii noastre.  Asta se face cu bunastiinta.  Cum am ajuns aici? Cum am dat noi fraiele  tarii si ale vietilor noastre, a existentei noastre de zi cu zi unor imbecili?
Am ajuns la concluzia ca, este totusi o conspiratie internationala contra noastra de a ne  tine,  sa muscam tarina. Sa fim inca sute de ani niste dobitoace. Asa le folosim  puternicilor de pe planeta, cel mai bine.
Acum cind sintem in U.E. in N.A.T.O, de ce nu intervine nimeni pentru noi si il lasa pe  idiotul asta mahmur mereu, sa isi faca mendrele cu noi?
Eu am inteles ca apartenenta la U.E. si N.A.T.O. este o umbrela pentru noi, pentru a nu se mai repeta  cu  mult mai mult, dictatura care a fost.
Ce este de facut? In alt articol mai demult, am scris sa facem  o plingere "la imparatie" la Strasbourg, sa cerem imperios sa se ia masuri de sanctionare  prin refuzul de a participa a celor care ne conduc la anumite hotarii din cadrul U.E. Dar sint sigura ca pe ei(conducatorii nostrii), nu-i intereseaza decit sa ne calareasca pe noi fara mila.
Renumitul istoric Dini C. Giurescu ne spune sa fim uniti  inconjurind o persoana cu notorietate in societatea lui si asa vom reusi sa ne pastram  constiinta intreaga si sa  putem lupta contra acestor   mizerii care vizeaza dezradacinarea noastra. Sa fim " nimeni si nimic", sa nu stim cine sintem, de unde provenim si sa poate face oricine ce vrea cu noi, sa raminem o masa de manevera saracita si indobitocita si cu creierul spalat. Chiar mai tirziu cind imbecilii vor fi fugit, cu  averea tarii in lume sa se ascunda, iar noi vom ramine ca dupa un  bombardament nuclear.
Nu vad alta solutie decit o dictatura militara, sau o conducere de extrema dreapta. Situatia este complet scapata de sub control, din toate punctele de vedere. Infractorii nu mai stiu nimic, nu mai stiu pe nimeni de frica, tiganii  ne sint stapani, hotii, violatorii, criminalii, ei fac legea. Nemernicii isi vad de furat si pe noi ne tin ocupati cu infractorii. Numai legea martiala  ar mai putea potoli acest  parjol. Macar pina toti  vor intelege ca  nu se mai poate continua asa.
La votul poporului sa nu avem nici o nadejde, caci iar vor vota cu chiurul pentru o galeata de plastic, plus  pregatirile care se fac pentru fraudarea alegerilor, mai ales din diaspora sau si din tara prin corespondenta. Nu stiu ce sa  mai fac sa va dau incredere ca, daca vom incerca vom reusii. Nu se poate sa ne lasam dusi in lanturi ca boii la pascut. Curaj. Eu va sint alaturi. Sa ne gindim la urmasii nostrii.
Inaintasii nostrii erau bucurosi ca ne-au lasat o tara prospera si ne spuneau mereu ca, numai generatia mea, noi sintem o generatie de sacrificiu. Eu nu pot accepta ca urmasii nostrii sa fie cersetorii lumii, intr-o tara asa bogata dar, lasata la voia   banditilor  prin  delasarea noastra.
Capul sus, pieptul inainte !!!   papapa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu