Desteapta-te romane !!!!!!!

De cum m-am trezit am vazut la tv. ca s-a mai aprobat 152 miliarde de euro Greciei, dupa ce mai primisera acum o luna 110 miliarde si atunci aveau peste 300 miliarde de euro datorie. Grecia are 8 milioane de locuitori
Dar ce sa insemne asta? Sa nu-mi spuneti ca este vorba de gasca sinistra europeana din zona euro.Ca aparand Grecia, se apara pe ei de la prabusire. Cu noi ce se intimpla, daca nu din vina noastra nu sintem in zona euro? Presedintele nostru betiv, a fost felicitat ca a procedat corect cind, ne-a adus in  sapa de lemn si a taiat din  cei 150 de euro pe luna, leafa sau pensie.
M-a cuprins o minie dar, nu protelara ci din ranunchi, vazind felul cum sintem  injositi si trimisi in  negura istoriei, fara a putea sa ne refacem in sute de ani.
Dar asta nu s-ar putea face fara  contributia  celor alesi, care se felicita ca au luat deciziile cele mai bune.
Eu ai admir pe greci care, nu au permis reducerea salariilor si a pensiilor si  nici  reducerea celui de al 13-lea si 14-lea salariu. Nu stiu daca au reusit in totalitate.
Ei nu au  precupetit nici un efort, in asi face  cunoscut strigatul de disperare. Numai eu am primit sute de mailuri in care mi se explica ce greu o duc. Am raspuns ca, in timp ce la noi sint salarii si pensii de 150 euro noi, platim U.E.  miliarde de euro, pentru a ajuta Grecia. Dar  ei au continuat sa-mi spuna, cit de greu o duc. Nu isi imagineaza ca, ce spun eu ca se petrece in Romania e adevarat si noi stam asa ca boul pe coada si nu facem nimic.
Sint revoltata ca,  noi ca popor am mai patit asta, cind am platit toata datoria pe vremea lui Ceausescu, in timp ce  dupa revolutie Polonia, a fost scutita de datorii de peste 50 miliarde de dolari.
Acum mi se pare mult mai grav, caci aceste salarii nedemne nici pentru ajutor social, lovesc in sanatatea poporului nostru, in accesul la invatamint,  astfel in totul, lipsindu-ne optimismul. Ce este mai grav este ca, nu mai avem nici o speranta, cel putin pentru urmatoarea suta de ani. Ma uit si ma minunez, cum poate fi distrus un intreg popor la temelia sa, taindu-i radacinile in 2-3 ani !!!!
Despre viata noastra, nu intereseaza pe nimeni si cei de la FMI si UE  sint direct raspunzatori pentru situatia noastra tocmai pentru ca, accepta distrugerea uneia din cele mai vechi natiuni din Europa.Daca nu era poporul nostru, sa tina piept hoardelor straine, ei nu puteau evolua acum  incit, sa ne trateze de sus, ca pe un popor de mana a saptea, cu dispret total. Rusine sa le fie !!!
Acum trebuiesc prin procese internalionale, trasi la raspundere pentru ca ai fac pe plac, ca niste prostituati, unui  alcoolic nebun. Nu ma incalzeste ca acum FMI spune ca  progresele Romaniei fara,  starea de bine a poporului nu valoreaza nimic. Raul a fost facut, sute de mii de oameni au murit, alte sute de mii sint muribunzi si nu se intrevede nici o luminita la capatul tunelului.
Eu la virsta care o am simt, cum clocoteste singele in mine de indignare, dar oare tinerii ce gindesc.? Stiu ce gandesc, gindesc sa plece ei, copii lor  si nepotii in lume, acolo unde ii va duce  gindul de a fugii de acest iad, care  isi intinde flacarile peste generatii. CURAJ !!! Daca voi mai fi si veti avea  nevoie de mine, eu ma voi alatura  vointei dvs. 
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu