Invataminte precoce sexuale

Cum s-a dovedit, eram un copil foarte curios. Scaiul Zosmer imi spuneau ai mei. Ma bagam peste tot, apaream te miri de unde si vroiam sa stiu totul. Ba chiar puneam intrebarile cele mai “delicate” cu voce deosebit de tare. Mama povesteste ca m-au dus la film, pe la cinci ani sa zicem…sau mai putin. Era un film de razboi, normal, trageau aia cu tunul cadeau pe jos, dadeau din picioare si mureau. Un prapad total. Cu zbierete am cerut explicatii. Mamaaaaaaaaaaaa, asta cind s-a intimplat? Sttttttttt, asta s-a intimplat in razboi! Iar zbierete: Si cind a fost razboi? Inainte de-a te naste tu. Aaaaaaaaaaa, asta era pe cind erai tu fata mare? (normal expresie auzita la bucatarie printre servitoare). Toata sala a inceput sa rida. Alta data era un film in care un papagal vorbea. Mamaaaaaaaaaaaaaaaa, uite o gaina care vorbeste, am zbierat.
Zbierind am reusit sa aflu de la virste fragede o gramada de lucruri pe care nu prea le intelegeam dar mi se spuneau ca sa scape lumea de scaiul Zosmer. Astfel, pe la 10 ani, am aflat ce inseamna sex anal. Sex normal stiam deja din cartile cu poze ale tatei, alea pe care el credea ca le-a ascuns bine si n-o sa le gasesc. Pe vremea aia nu se cumparau plapumi gata facute. Se lua lana, de la oaie cred sau ce-o fi fost, se spala, se curata, se flocaia, veneau unele si-o bagau in pinza, coseau apoi pinza si inca o pinza cu ace mari, indoite si pe urma puneau deasupra matase si tot asa. Daca stau sa rulez filmul, cred ca-mi aduc aminte toata procedura. La noi veneau sa coasa plapumi, doua turcoaice imbracate-n salvarii aia oribili si cu cirpe-n cap. Li se dadea o camera goala si-acolo coseau, pe jos. De mincat mincau la bucatarie cu servitoarele. Normal ca noi eram gura casca printre serivitoare. Intr-o zi au venit turcoaicele sa coasa plapumi, una galben mustar si una roz oribil c-asa vroia sora-mea mai mare. Cind au intrat sa manince in bucatarie, Maria a inceput sa zbiere.
- Spalati-va fa ca putiti ca dracu a cacat, ce-ati facut in izmenele alea care va atirna la cur de parca-s pline?
- Sttttttttttt a facut turcoaica, nu facem ca asa vrem da avem curul slabit. A raspuns turcoaica aratind cu capul spre mine.
- Las-o da-o dracu ca nu intelege nimic a zis servitoarea. Cum aveti curul slabit? Povesteste-mi ca-s curioasa.
Turcoaica a povestit ca la ei, ca sa zicem politicos, sexul anal e ceva obisnuit si ca gaura se largeste si nu mai poate sa opreasca iesirea libera a fecalelor.
- Adica va cacati pe voi intreaba senin Maria?
- Cam asa raspunde tucoaica.
- Scirbaciunilor! a scuipat Maria. Tu ce casti gura? s-a intors spre mine!
Cascam urechile, nu gura. Primele lectii de perversiuni sexuale legale. Intr-una din zilele cind ai mei erau la Bucuresti, m-am dus iar sa ma uit la carti. Ceva am inteles eu da nu tot, la vremea aia desigur. Oricum plapuma galbena mi-e grozav de nesuferita, noroc ca era a parintilor, mi s-a aprut mereu ca miroase a cacat. Cind au pus-o la ei in dormitor chiar l-am anuntat pe tata ca nu e bine sa se acopere cu ea. Tata si-a coborit ochelarii depe nas:
- De ce nu e bine?
- Fiindca au facut turcoaicele caca pe ea.
- Cum au facut caca pe ea?
M-am balanganit nehotarita de pe-un picior pe altul si i-am povestit tatei ce-am auzit. Tata s-a dus la Maria si i-a ars o laba peste bot. Cum mama se intimplase pe-acolo, i-a ras si ei o scatoalca. Preventiv. Dar explicatiile la scatoalce le-a dat dupa ce m-a luat pe mine de ceafa si m-a aruncat afara. Maria suparata mi-a tras vreo doua la fund declarindu-ma Iuda.
Urmatoarea lectie care de fapt n-a fost lectie dar am reusit sa retin cuvintul “homosexual”, am primit-o de la mama, plus tata, plus popa Vasilca.
Popa Vasilca nu era popa, fusese calugar la una din minastriri dar fiind mai tinar, il scosesera din calugarenie si-l trimisesera la munca. Ce-i aia oameni tineri sa stea de pomana la minastire pe motivul ca-l slujesc pe Dumnezeu? Dumnezeu nu exista. Parazitii trebuie sa se integreze-n cimpul muncii. S-a facut profesor de muzica. Era cumplit de antipatic si de asocial, avea o privire crunta si parea ca vrea sa manince pe toata lumea. Nici macar nu era insurat si lumea-l birfea. La tata venea sa-si trateze dintii. Cum prin gaura dintre camera copiilor si cabinetul tatei spionam tot ce se petrecea-n cabinet, intr-o zi cind a venit popa Vasilca m-a pus dracu sa ma uit pe gaura. Popa ea culcat in scaun si gemea cumplit in vreme ce tata statea pe el si icnea. Actiunea semana foarte bine cu cea practicata pe Pisica cu motocei, pe diversele calugarite si tiganci sau aproape pe orice alta femela care intra-n cabinet si care mai mult sau mai putin accepta sau i se parea tatei ca accepta. Am fugit urlind la bucatarie: Mamaaaaaaaaaaaaaaaa, mamaaaaaaaaaaaaaaaaa, tata s-a suit pe Popa vasilca si iar da din fund si geme.
- Homosexualu’ dracului, a zbierat mama! a insfacat-o pe Maria de mina si-au rupt-o la goana spre cabinet. Au dat buzna inauntru, mama urlind porcule-magarule-scirba ce esti, acu te dai si la barbati? iar Maria numa se holba si tacea. Eu eram ascunsa dupa fustele Mariei. Tata a strigat “iesi afara”, a mai icnit o data, popa Vasilca a urlat infundat si tata a coborit de pe popa cu clestele-n mina si-o masea sucita plina de singe-n cleste.
Ce se intimplase de fapt era ca popa Vasilca avea o masea cu radacinile rasucite una-n alta, cum sint am inteles in majoritate molarii. Tata a incercat s-o scoata normal da i s-a parut ca pozitia e incomoda de-aia s-a urcat pe popa sa traga cu amindoua miinile. Nici macar nu s-a urcat pe popa ci statea cumva cu genunchiul intre picioarele popei dar oricum era foarte aproape de pozitia in care statea calare pe paciente. Cel putin pentru ochiul meu neformat. Sau ma rog, asa i-a explicat mamei dupa ce-a sapunit-o bine si normal ca mama m-a sapunit pe mine in absenta tatei care avea sa descopere numai foarte tirziu “benoclul” nostru, cum ii spunea Maria. Vara-mea Adriana a fosr surprinsa-n flagrant delict de uitat prin gaura. A primit o bataie cu strigaturi, gaura a fost astupata si covorul de pe usa scos sa poate vedea tata ca n-am facut o alta gaura. Dar nu era nevoie, descoperisem metoda sa punem paharul pe perete si sascultam zgomotele dinauntru asa ca manevrele strategice nu i-au ajutat la nimic. Cind tata i-a reprosat mamei gaurile din usa mama a oftat si a ridicat neputincioasa din umeri:
“Ca din asa parinti de seama,
In veci s-o naste pui de lei”…
http://luanazosmer.com/

3 comentarii:

  1. Deosebita aceasta amintire si descrierea...fiecvare avem ce povesti din vremea copilariei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cind mi-am luat calculator prima data si am in fiintat primul blog, am dat de acest articol si am fost impresionata, de situatia tragi-comica. Dar atunci nu stiam cum sa-l copiez. INSA AM SCRIS DESPRE ACEASTA SITUATIE. Abia ieri cautind pe google am dat intimplator peste el si l-am copiat urgent.Referitor la urmatorul articol, scriu la comentariile lui. O zi frumoasa, Odorica

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce te-ai face fără Google? Ai fi doar o babă ca toate celelalte. :)

    RăspundețiȘtergere