Poezia lui Eminescu pe un camion de 240.000 Euro

Încă mai există patrioţi. Poezia lui Eminescu pe un camion de 240.000 €

Reprezentantii Autorității Rutiere Române au fost atat de surprinsi ieri la vederea TIR-ului, incat l-au oprit pe loc pe Autostrada Bucuresti-Pitesti pe conducatorul acestuia, Gheorghe Vlase. Omul nu depasise viteza legala si nu incalcase nicio regula de circulatie, ci doar a arborat pe prelata TIR-ului pe care-l conducea o imagine a poetului neamului romanesc, Mihai Eminescu, alaturi de versurile “Ce-ți doresc eu ție, dulce Românie/ Țara mea de glorii, țara mea de dor!”, iar pe spatele masinii indemnul “Nu uita ca esti român!”. Gheorghe Vlase ne-a marturisit ca TIR-ul sau este unicat in Romania si chiar o raritate in Europa. “Motorul dezvolta 750 de cai putere, iar camionul a costat 240.000 euro. Sa stiti ca doar patru astfel de exemplare sunt in lume. Unul se afla in Spania, altul in Olanda, cel de-al treilea la muzeul fabricii, iar al patrulea este al meu”, ne-a marturisit Vlase. El ne-a spus ca pentru branduirea masinii a mai dat inca 2.000 de euro. El mai vrea sa faca o alta prelata, de data aceasta cu Stefan cel Mare, cu urmatorul mesaj: “Basarabia n-a fost a mea, ci a urmasilor urmasilor mei!”. Vlase ne-a mai spus ca pe unde trece cu TIR-ul, oamenii sunt profund miscati de mesajele citite, asa cum au fost si cei de la ARR, care l-au si felicitat pentru o asa idee.

http://basarabia91.net/

Un comentariu:

  1. Mi-a atras atenţia în special imaginea. Foarte frumos
    http://biblioteca-prafuita.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere