Imi este rusine ......

Imi este rusine dupa ce am vazut la tv. videoclipul in care Pres.Romaniei (nu-i dau numele)  vorbea despre bateriile de prastii.  Mi-a fost sila de el ca, era urit cu draci si stacojiu la fata din cauza bauturii(alcoolismului). Dar cel mai sila mi-a fost de citiva aplaudaci din jurul lui,  care rideau  tamp. Acei imbecili care intretin nebunia acestui alcoolic notoriu, cu forme accentuate de delirum tremolo, trebuiesc pedepsiti dupa  picarea  pres. pentru ca,  intretin starea de nebunie a acestui accident al naturii si nu fac decit sa  ingreuneze si mai rau situatia poporului nostru si dispretul cu care sintem vesnic gratulati.
Acest fel de glume  mojicesti nu fac cinste nici unor betivani lenesi, de pe marginera santului de linga o bodega de unde au fost dati afara pentru  ca, nu mai au bani si sint intr-un stadiu  avansat de ebrietate.
Acesta ne reprezinta si eu as fi vrut sa  fug undeva in fundul lumii, sa nu ma stie nimeni si sa  nu mai vad astfel de reprezentatii ad-hoc de prin preajma bodegilor  care,  ar fi  constituit risul satului.
Nu vreau sa  indemn la fugirea din tara caci, sper ca vom scapa in curind de acesti criminali ai neamului nostru, care ne fac de ris si ne saracesc, intr-un mod cum nu a cunoscut poporul nostru,  nici pe vremea fanariotilor(renumiti pentru jaful si jupuirea noastra).
Vreau sa  mor un pic si pe urma, cind se  termina cu aceste gunoaie  care ne conduc acum, sa pot sa revin si sa  fiu mai optimista.
Curaj ! Puterea sta in noi sa scapam de aceste lichele depravate, care ne omoara cu fiecare zi, cu fiecare clipa.
Capul sus, pieptul inainte !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu