:: L-am asteptat pe tata, sa vina de la ancheta !!!

Titlu: L-am asteptat pe tata, sa vina de la ancheta !!!
Autor:: Odorica Ion
Articol: Cu toate ca nu ma poate urni nimeni, nici cu macaraua de acasa mai ales pentru PSD, azi vreau sa merg in centrul orasului la demonstratia de 1 Mai.
Am auzit ca si la noi PSD va tine un miting revolutionar, care sa atraga atentia in ce directia adica la vale, se duce tara cu noi cu toti.
Vreau sa vad cit sint de indirjiti. Nu am simpatizat niciodata cu ei pentru ca, am simtit mereu in ceafa uraganul stalinismului.
Eu nu am asteptat americanii niciodata, il asteptam pe tata sa vina de la ancheta.
Cum v-am mai povestit si va reamintesc numai, in anii 1955-56 tata, lucra la cea mai mare uz. din oras 1 Mai si facea normele.
Vazind ca oamenii dadeau zor, le-a spus sa lucreze mai moderat caci, nu vor reusi in fiecare zi sa-si faca norma. Pe urma odata facute normele nu se mai putea face nimic.Dar in rindul muncitorilor era infiltrat de catre Secu si un informator. Atunci tata a fost declarat sabotor, dusman al poporului. Si a inceput sa fie anchetat timp de 3 ani 1956-1959, dupa metode staliniste(Stalin murise) si 3 zile era in ancheta 6 la refacere acasa. Tata fiind vaduv si eu singura acasa, eram in grija vecinilor care imi aduceau de mincare, ceai de musetel, piine unsa cu untura si presarata cu zahar, sau piine cu marmelada.
Fiind tot timpul in nesiguranta el fiind luat la 3 noaptea cu Volga neagra si dus la Secu, vizavii unde a fost ultimul Notariat de stat, saracul de el a fost nevoit sa se insoare, ca sa aiba cu cine ma lasa pe mine. A luat-o pe Ana unguroaica apriga careia totusi ii multumesc ca, a instaurat militaria pentru mine.Atunci nu eram de aceeasi parere, dar acum am cirmit la 18o grade. Nu as fi rezistat la vicisitudinilor vietii daca, nu eram calita de catre ea.
Ana a venit cu o fam.mare fata ei studenta la comert international baiatul normator la f.de st.Scaieni si mama si multe alte rude.Saracul tata a fost trecut ca portar, dar noi o duceam mai bine.Cred ca tata risca si inchidea ochii la anumite furturi, mi-e frica sa spun cuvintul mita, dar nu avea incotro. Asa ca numai curiozitatea, ma imboldeste sa vad si eu urmasul Partidului stalinist, cum mobilizeaza ei oamenii la lupta de clasa.
Nu am asteptat americanii, am asteptat pe tata sa vina de la ancheta !!!
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu